Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58051
Title: Використання маркетингу регіонів в транскордонному співробітництві
Authors: Мікула, Н. А.
Дейнека, О. І.
Keywords: маркетинг регіону, транскордонне співробітництво, єврорегіон, маркетингова стратегія
Issue Date: 2007
Publisher: УжНУ
Citation: Мікула, Н. А. Використання маркетингу регіонів в транскордонному співробітництві/ Н. А. Мікула, О. І. Дейнека // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 34-36. – Бібліогр.: с. 36 (8 назв).
Abstract: Розглядається питання використання сучасних, технологій управління територіями, а саме - маркетингу регіонів у транскордонному співробітництві. З метою пошуку нових шляхів підвищення іміджу регіонів України та їх просування у світовому співтоваристві узагальнюється світовий досвід використання маркетингових технологій спільного просування транскордонних регіонів.
Description: https://drive.google.com/file/d/1Aka3xubp9p725sc15ENaUXOKH8wsv-Gm/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58051
ISBN: 966-8269-18-3
Appears in Collections:Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.