Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58057
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖуков, Святослав Августович-
dc.contributor.authorЛазар, Василь Федорович-
dc.contributor.authorСтуденяк, Петро Юрійович-
dc.contributor.authorПроскура, Володимир Федорович-
dc.date.accessioned2024-01-30T12:37:34Z-
dc.date.available2024-01-30T12:37:34Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЖуков, С. А. Поняття особливості "маркетингу стратегії розвитку" / С. А. Жуков, В. Ф. Лазар, В. Ф. Проскура // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка/ редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород : УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 41-44. – Бібліогр.: с. 44 (5 назв).uk
dc.identifier.isbn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58057-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1UObG25NgBjKWz12GtY1aA1SaL6Kc5NNh/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractАктуальність даної проблеми полягає в тому, що на всіх рівнях, усіма суб'єктами господарського і суспільного життя, а саме: країною, регіонами, галузями, підприємствами різними партіями, суспільними рухами, вченими розробляється стратегія розвитку. Це може бути стратегія соціального, економічного та будь­-якого розвитку, але об'єднує їх підходи і принципи на яких вони мають базуватися. І на допомогу цьому можуть прийти головні засади і інструменти маркетингу, які об'єднуються в нове поняття «маркетинг стратегії розвитку». В статті мною були використані такі методи дослідження: аналіз, факторний аналіз, функціональний аналіз, експіраторне дослідження в маркетингу, синтез, порівняння, класифікація, елементи сuстемного підходу, систематизація і формалізація інформації.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectмаркетинг стратегії розвитку (МСР)uk
dc.subjectстратегія розвитку державиuk
dc.subjectрегіонуuk
dc.subjectобластіuk
dc.subjectмістаuk
dc.subjectпідприємстваuk
dc.titleПоняття особливості "маркетингу стратегії розвитку"uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.