Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58057
Название: Поняття особливості "маркетингу стратегії розвитку"
Авторы: Жуков, Святослав Августович
Лазар, Василь Федорович
Студеняк, Петро Юрійович
Проскура, Володимир Федорович
Ключевые слова: маркетинг стратегії розвитку (МСР), стратегія розвитку держави, регіону, області, міста, підприємства
Дата публикации: 2007
Издательство: УжНУ
Библиографическое описание: Жуков, С. А. Поняття особливості "маркетингу стратегії розвитку" / С. А. Жуков, В. Ф. Лазар, В. Ф. Проскура // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка/ редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород : УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 41-44. – Бібліогр.: с. 44 (5 назв).
Краткий осмотр (реферат): Актуальність даної проблеми полягає в тому, що на всіх рівнях, усіма суб'єктами господарського і суспільного життя, а саме: країною, регіонами, галузями, підприємствами різними партіями, суспільними рухами, вченими розробляється стратегія розвитку. Це може бути стратегія соціального, економічного та будь­-якого розвитку, але об'єднує їх підходи і принципи на яких вони мають базуватися. І на допомогу цьому можуть прийти головні засади і інструменти маркетингу, які об'єднуються в нове поняття «маркетинг стратегії розвитку». В статті мною були використані такі методи дослідження: аналіз, факторний аналіз, функціональний аналіз, експіраторне дослідження в маркетингу, синтез, порівняння, класифікація, елементи сuстемного підходу, систематизація і формалізація інформації.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1UObG25NgBjKWz12GtY1aA1SaL6Kc5NNh/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58057
ISBN: 966-8269-18-3
Располагается в коллекциях:Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.