Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58058
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерчик, Лариса Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-01-30T12:49:10Z-
dc.date.available2024-01-30T12:49:10Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЧерчик, Л. М. Маркетинг рекреаційних територій як інструмент формування та розвитку транскордонного співробітництва у туристично-рекреаційній сфері/ Л. М. Черчик // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 45-48.uk
dc.identifier.isbn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58058-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1qdVc9AC-eMgkhg6ZP2cc22mMEEylqLjU/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ статті викладені теоретико-методологічні аспекти маркетингу рекреаційних територій, що розглядається як інструмент формування та розвитку транскордонного співробітництва у туристично-­рекреаційній сфері. Обгрунтовано передумовами впровадження, особливості та напрями викорuстання маркетингу рекреаційних територій, елементи процесу маркетингового дослідження ринку рекреаційних ресурсів, етапи процесу планування маркетингуuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectрекреаціяuk
dc.subjectрекреаційна територіяuk
dc.subjectтранскордонне співробітництвоuk
dc.subjectтуристично­-рекреаційна сфераuk
dc.titleМаркетинг рекреаційних територій як інструмент формування та розвитку транскордонного співробітництва у туристично-рекреаційній сферіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.