Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58058
Название: Маркетинг рекреаційних територій як інструмент формування та розвитку транскордонного співробітництва у туристично-рекреаційній сфері
Авторы: Черчик, Лариса Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг, рекреація, рекреаційна територія, транскордонне співробітництво, туристично­-рекреаційна сфера
Дата публикации: 2007
Издательство: УжНУ
Библиографическое описание: Черчик, Л. М. Маркетинг рекреаційних територій як інструмент формування та розвитку транскордонного співробітництва у туристично-рекреаційній сфері/ Л. М. Черчик // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 45-48.
Краткий осмотр (реферат): У статті викладені теоретико-методологічні аспекти маркетингу рекреаційних територій, що розглядається як інструмент формування та розвитку транскордонного співробітництва у туристично-­рекреаційній сфері. Обгрунтовано передумовами впровадження, особливості та напрями викорuстання маркетингу рекреаційних територій, елементи процесу маркетингового дослідження ринку рекреаційних ресурсів, етапи процесу планування маркетингу
Описание: https://drive.google.com/file/d/1qdVc9AC-eMgkhg6ZP2cc22mMEEylqLjU/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58058
ISBN: 966-8269-18-3
Располагается в коллекциях:2007 / Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 23

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.