Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58058
Title: Маркетинг рекреаційних територій як інструмент формування та розвитку транскордонного співробітництва у туристично-рекреаційній сфері
Authors: Черчик, Лариса Миколаївна
Keywords: маркетинг, рекреація, рекреаційна територія, транскордонне співробітництво, туристично­-рекреаційна сфера
Issue Date: 2007
Publisher: УжНУ
Citation: Черчик, Л. М. Маркетинг рекреаційних територій як інструмент формування та розвитку транскордонного співробітництва у туристично-рекреаційній сфері/ Л. М. Черчик // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 45-48.
Abstract: У статті викладені теоретико-методологічні аспекти маркетингу рекреаційних територій, що розглядається як інструмент формування та розвитку транскордонного співробітництва у туристично-­рекреаційній сфері. Обгрунтовано передумовами впровадження, особливості та напрями викорuстання маркетингу рекреаційних територій, елементи процесу маркетингового дослідження ринку рекреаційних ресурсів, етапи процесу планування маркетингу
Description: https://drive.google.com/file/d/1qdVc9AC-eMgkhg6ZP2cc22mMEEylqLjU/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58058
ISBN: 966-8269-18-3
Appears in Collections:Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.