Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5806
Title: Діагностика формування психологічних якостей майбутніх тренерів
Other Titles: Didactic formation of psychologic qualitites of futute trainers
Authors: Дроздов, Дмитро В’ячеславович
Keywords: професійні якості майбутніх тренерів, психологічні якості, психологічна компетентність
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Дроздов, Д. В. Діагностика формування психологічних якостей майбутніх тренерів [Текст] / Д. В. Дроздов // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 49–51. – Бібліогр.: с. 51 (10 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті оприлюднені кількісні показники, отримані в результаті анкетування, що проводилося в межах констатуючого експерименту дисертаційного дослідження з проблеми формування професійних якостей майбутніх тренерів, доведена необхідність формування психологічних якостей майбутніх тренерів, доведена необхідність формування психологічних якостей майбутніх тренерів у процесі фахової підготовки у вищому навчальному закладі. Ключові слова: професійні якості майбутніх тренерів, психологічні якості, психологічна компетентність.
The author of the article has presented quantitative indexes, got as a result of a questionnaire, which was conducted within the framework of establishing experiment of the dissertation research. The necessity of forming of psychological qualities of future trainers has been well-proven in the process of the special training in the higher educational institution. Key words: professional qualities of future trainers, psychological qualities, psychological competence.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5806
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.