Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5813
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗамлинська, Ольга Василівна-
dc.date.accessioned2016-01-13T13:17:28Z-
dc.date.available2016-01-13T13:17:28Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗамлинська, О. В. Нетрадиційні методи навчання керівника загальноосвітньої сільської школи у системі післядипломної освіти [Текст] / О. В. Замлинська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 54–56. – Бібліогр.: с. 56 (6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5813-
dc.description.abstractСпецифіка діяльності директора загальноосвітньої сільської школи висуває до нього досить високі вимоги. Широке коло професійних обов’язків і діапазон дій, до виконання яких він повинен бути підготовлений, викликають особливий інтерес до розуміння його професійної компетентності. Застосування нетрадиційних форм і методів навчання директорів загальноосвітніх шкіл у системі післядипломної освіти дозволяє викладачеві ефективно організувати взаємодію всіх учасників процесу, створити ситуацію успіху, в якій слухачі з максимальним ступенем активності й зацікавленості можуть реалізувати свої здатності – виступати по черзі організаторами спільної діяльності, експертами, консультантами, наставниками й звичайно ж натхненниками нового пошуку. А це, у свою чергу, сприяє розвитку їхньої професійної компетентності. У нашій статті ми розглянемо особливості застосування нетрадиційних методів навчання для розвитку професійної компетентності директора загальноосвітньої сільської школи. Ключові слова: директор загальноосвітньої сільської школи, нетрадиційні методи навчання, професійна компетентність.uk
dc.description.abstractA village school director has to respond the rigid requirements of his environment. A wide range of his professional duties and activities he is expected to ful ll causes great interest to his professional competence understanding. Applying non-traditional forms and methods to secondary school directors training in the system of further education enables a teacher to organize effectively interaction between the participants of the educational process, as well as create the situation of success when students may realize their abilities and interests as actively as possible. They may in turn act as organizers of the activities, experts, consultants, supervisors and generators of new research, which contributes to their professional competence development. The article deals with the speci cs of non-traditional methods of teaching applied by a village school director for development of his professional competence. Key words: а village school director, non-traditional methods of teaching, professional competence.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectдиректор загальноосвітньої сільської школиuk
dc.subjectнетрадиційні методи навчанняuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.titleНетрадиційні методи навчання керівника загальноосвітньої сільської школи у системі післядипломної освітиuk
dc.title.alternativeNon-traditional methods of teaching the directors of secondary village school in the system of post-diploma educationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.