Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5813
Назва: Нетрадиційні методи навчання керівника загальноосвітньої сільської школи у системі післядипломної освіти
Інші назви: Non-traditional methods of teaching the directors of secondary village school in the system of post-diploma education
Автори: Замлинська, Ольга Василівна
Ключові слова: директор загальноосвітньої сільської школи, нетрадиційні методи навчання, професійна компетентність
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Замлинська, О. В. Нетрадиційні методи навчання керівника загальноосвітньої сільської школи у системі післядипломної освіти [Текст] / О. В. Замлинська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 54–56. – Бібліогр.: с. 56 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Специфіка діяльності директора загальноосвітньої сільської школи висуває до нього досить високі вимоги. Широке коло професійних обов’язків і діапазон дій, до виконання яких він повинен бути підготовлений, викликають особливий інтерес до розуміння його професійної компетентності. Застосування нетрадиційних форм і методів навчання директорів загальноосвітніх шкіл у системі післядипломної освіти дозволяє викладачеві ефективно організувати взаємодію всіх учасників процесу, створити ситуацію успіху, в якій слухачі з максимальним ступенем активності й зацікавленості можуть реалізувати свої здатності – виступати по черзі організаторами спільної діяльності, експертами, консультантами, наставниками й звичайно ж натхненниками нового пошуку. А це, у свою чергу, сприяє розвитку їхньої професійної компетентності. У нашій статті ми розглянемо особливості застосування нетрадиційних методів навчання для розвитку професійної компетентності директора загальноосвітньої сільської школи. Ключові слова: директор загальноосвітньої сільської школи, нетрадиційні методи навчання, професійна компетентність.
A village school director has to respond the rigid requirements of his environment. A wide range of his professional duties and activities he is expected to ful ll causes great interest to his professional competence understanding. Applying non-traditional forms and methods to secondary school directors training in the system of further education enables a teacher to organize effectively interaction between the participants of the educational process, as well as create the situation of success when students may realize their abilities and interests as actively as possible. They may in turn act as organizers of the activities, experts, consultants, supervisors and generators of new research, which contributes to their professional competence development. The article deals with the speci cs of non-traditional methods of teaching applied by a village school director for development of his professional competence. Key words: а village school director, non-traditional methods of teaching, professional competence.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5813
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.