Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5813
Title: Нетрадиційні методи навчання керівника загальноосвітньої сільської школи у системі післядипломної освіти
Other Titles: Non-traditional methods of teaching the directors of secondary village school in the system of post-diploma education
Authors: Замлинська, Ольга Василівна
Keywords: директор загальноосвітньої сільської школи, нетрадиційні методи навчання, професійна компетентність
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Замлинська, О. В. Нетрадиційні методи навчання керівника загальноосвітньої сільської школи у системі післядипломної освіти [Текст] / О. В. Замлинська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 54–56. – Бібліогр.: с. 56 (6 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Специфіка діяльності директора загальноосвітньої сільської школи висуває до нього досить високі вимоги. Широке коло професійних обов’язків і діапазон дій, до виконання яких він повинен бути підготовлений, викликають особливий інтерес до розуміння його професійної компетентності. Застосування нетрадиційних форм і методів навчання директорів загальноосвітніх шкіл у системі післядипломної освіти дозволяє викладачеві ефективно організувати взаємодію всіх учасників процесу, створити ситуацію успіху, в якій слухачі з максимальним ступенем активності й зацікавленості можуть реалізувати свої здатності – виступати по черзі організаторами спільної діяльності, експертами, консультантами, наставниками й звичайно ж натхненниками нового пошуку. А це, у свою чергу, сприяє розвитку їхньої професійної компетентності. У нашій статті ми розглянемо особливості застосування нетрадиційних методів навчання для розвитку професійної компетентності директора загальноосвітньої сільської школи. Ключові слова: директор загальноосвітньої сільської школи, нетрадиційні методи навчання, професійна компетентність.
A village school director has to respond the rigid requirements of his environment. A wide range of his professional duties and activities he is expected to ful ll causes great interest to his professional competence understanding. Applying non-traditional forms and methods to secondary school directors training in the system of further education enables a teacher to organize effectively interaction between the participants of the educational process, as well as create the situation of success when students may realize their abilities and interests as actively as possible. They may in turn act as organizers of the activities, experts, consultants, supervisors and generators of new research, which contributes to their professional competence development. The article deals with the speci cs of non-traditional methods of teaching applied by a village school director for development of his professional competence. Key words: а village school director, non-traditional methods of teaching, professional competence.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5813
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.