Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58166
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМанівчук, Юрій Васильович-
dc.contributor.authorМанівчук, Яніна Ігорівна-
dc.date.accessioned2024-02-01T08:12:53Z-
dc.date.available2024-02-01T08:12:53Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationМанівчук, Ю. В. Маркетингова стратегія у формуванні ринку екологічно безпечної продукції сільського господарства на прикордонних територіях/ Ю. В. Манівчук, Я. І. Манівчук // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка. / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород : УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 63-65. – Бібліогр.: с. 65 (6 назв).uk
dc.identifier.isbn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58166-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/147xxMR0itdVc2iVpnDp4gqg0Ajxcb9Er/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractНа ринках Західної Європи екологічно безпечна продукція набуває все більшого попиту. Тому необхідна маркетингова стратегія, щоб вивчати потребу у організації виробництва такої продукції. Необхідно вводити екологічні стандарти та процедуру видачі екологічного паспорту підприємствам-виробникам.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectекологічно безпечне виробництвоuk
dc.subjectстратегія маркетингуuk
dc.titleМаркетингова стратегія у формуванні ринку екологічно безпечної продукції сільського господарства на прикордонних територіяхuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Спеціальний випуск. Серія: Економіка, Випуск 23 (2007)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.