Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58166
Назва: Маркетингова стратегія у формуванні ринку екологічно безпечної продукції сільського господарства на прикордонних територіях
Автори: Манівчук, Юрій Васильович
Манівчук, Яніна Ігорівна
Ключові слова: ринок, екологічно безпечне виробництво, стратегія маркетингу
Дата публікації: 2007
Видавництво: УжНУ
Бібліографічний опис: Манівчук, Ю. В. Маркетингова стратегія у формуванні ринку екологічно безпечної продукції сільського господарства на прикордонних територіях/ Ю. В. Манівчук, Я. І. Манівчук // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка. / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород : УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 63-65. – Бібліогр.: с. 65 (6 назв).
Короткий огляд (реферат): На ринках Західної Європи екологічно безпечна продукція набуває все більшого попиту. Тому необхідна маркетингова стратегія, щоб вивчати потребу у організації виробництва такої продукції. Необхідно вводити екологічні стандарти та процедуру видачі екологічного паспорту підприємствам-виробникам.
Опис: https://drive.google.com/file/d/147xxMR0itdVc2iVpnDp4gqg0Ajxcb9Er/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58166
ISBN: 966-8269-18-3
Розташовується у зібраннях:Спеціальний випуск. Серія: Економіка, Випуск 23 (2007)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.