Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58167
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаламутова, О. О.-
dc.date.accessioned2024-02-01T08:51:29Z-
dc.date.available2024-02-01T08:51:29Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationБаламутова, О. О. Маркетинг-контролінг як умова ефективного транскордонного співробітництва/ О. О. Баламутова// Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 66-68. – Бібліогр.: с. 68 (3 назви).uk
dc.identifier.isbn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58167-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1HvxJiCZarHnIWRnJem0GdkS1vJa7LvWV/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractІнтеграція в ЄС змушує підприємства України постійно підвищувати рівень конкурентоспроможності своєї продукції і послуг, застосовувати і освоювати нові технології, розширювати виробництво, шукати нові ринки, впроваджувати нові ефективні та актуальні інструменти для управління підприємством. Одним з таких інструментів є контролінг, який широко використовується на Заході як інтегральна управлінська функція, що включає в свій склад всі відомі методи ситуативного і портфельного аналізу, маркетингові дослідження, контрольні функції тощо. Для більш ефективної транскордонної співпраці з країнами ЄС доцільно впроваджувати службу контролінгу на підприємствах Украіни, зокрема систему маркетинг-контролінгу, що дозволить вітчизняним підприємствам у короткий термін досягти рівня маркетингу європейських підприємств.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectконтролінгuk
dc.subjectмаркетинг -контролінгuk
dc.subjectконтроль маркетингової діяльностіuk
dc.subjectєвроінтеграціяuk
dc.subjectтранскордонне співробітництвоuk
dc.titleМаркетинг-контролінг як умова ефективного транскордонного співробітництваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Спеціальний випуск. Серія: Економіка, Випуск 23 (2007)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.