Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58169
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЖуков, Святослав Августович-
dc.date.accessioned2024-02-01T09:18:23Z-
dc.date.available2024-02-01T09:18:23Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЖуков, С. А. Роль інформаційно-маркетингових центрів у розвитку транскордонного співробітництва областей, регіонів, країни/ С. А. Жуков // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 69-76. – Бібліогр.: с. 76 (7 назв).uk
dc.identifier.isbn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58169-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1V6QW3G1ZEm_n_Z13Wbi6Hojn3zpkZIAy/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractПокращення інформаційно-маркетингового забезпечення господарюючих суб'єктів, органів влади у всіх сферах діяльності на регіональному рівні дозволить значно підвищити рівень державного управління соціально­економічними процесами країни загалом. Це в свою чергу є головною передумовою розвитку міжрегіональних зв'язків, як всередині країни, так і в межах функціонування транскордонного співробітництва. Обмін же інформацією та використання маркетингових інструментів при співробітиицтві між регіонами України та сусідніх країн потребує покращення ефективності організації цього процесу. При цьому необхідно врахувати, що будь-які зв'язки між регіонами неможливі без сучасної високоорганізованої інституційної системи. Toму у даній статті була акцентована увага на значенні і необхідності створення і впровадження нa практиці проекту побудови системи РІМЦ, а кінцевим результатом цього проекту повинен бути створений УІМЦ, який би об'єднував, аналізував і використовував всю інформацію з регіонів України. В статті були використані такі методи дослідження: аналіз (факторний, функціональний), синтез, порівняння, класифікація, систематизація і формалізація інформації.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectінформаційне суспільствоuk
dc.subjectінформаційно-маркетингове забезпеченняuk
dc.subjectрегіональний інформаційно-маркетинговий центр (РІМЦ)uk
dc.subjectукраінський інформаційно-маркетинговий центр (УІМЦ)uk
dc.titleРоль інформаційно-маркетингових центрів у розвитку транскордонного співробітництва областей, регіонів, країниuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Спеціальний випуск. Серія: Економіка, Випуск 23 (2007)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.