Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58169
Название: Роль інформаційно-маркетингових центрів у розвитку транскордонного співробітництва областей, регіонів, країни
Авторы: Жуков, Святослав Августович
Ключевые слова: інформаційне суспільство, інформаційно-маркетингове забезпечення, регіональний інформаційно-маркетинговий центр (РІМЦ), украінський інформаційно-маркетинговий центр (УІМЦ)
Дата публикации: 2007
Издательство: УжНУ
Библиографическое описание: Жуков, С. А. Роль інформаційно-маркетингових центрів у розвитку транскордонного співробітництва областей, регіонів, країни/ С. А. Жуков // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 69-76. – Бібліогр.: с. 76 (7 назв).
Краткий осмотр (реферат): Покращення інформаційно-маркетингового забезпечення господарюючих суб'єктів, органів влади у всіх сферах діяльності на регіональному рівні дозволить значно підвищити рівень державного управління соціально­економічними процесами країни загалом. Це в свою чергу є головною передумовою розвитку міжрегіональних зв'язків, як всередині країни, так і в межах функціонування транскордонного співробітництва. Обмін же інформацією та використання маркетингових інструментів при співробітиицтві між регіонами України та сусідніх країн потребує покращення ефективності організації цього процесу. При цьому необхідно врахувати, що будь-які зв'язки між регіонами неможливі без сучасної високоорганізованої інституційної системи. Toму у даній статті була акцентована увага на значенні і необхідності створення і впровадження нa практиці проекту побудови системи РІМЦ, а кінцевим результатом цього проекту повинен бути створений УІМЦ, який би об'єднував, аналізував і використовував всю інформацію з регіонів України. В статті були використані такі методи дослідження: аналіз (факторний, функціональний), синтез, порівняння, класифікація, систематизація і формалізація інформації.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1V6QW3G1ZEm_n_Z13Wbi6Hojn3zpkZIAy/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58169
ISBN: 966-8269-18-3
Располагается в коллекциях:Спеціальний випуск. Серія: Економіка, Випуск 23 (2007)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.