Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58169
Title: Роль інформаційно-маркетингових центрів у розвитку транскордонного співробітництва областей, регіонів, країни
Authors: Жуков, Святослав Августович
Keywords: інформаційне суспільство, інформаційно-маркетингове забезпечення, регіональний інформаційно-маркетинговий центр (РІМЦ), украінський інформаційно-маркетинговий центр (УІМЦ)
Issue Date: 2007
Publisher: УжНУ
Citation: Жуков, С. А. Роль інформаційно-маркетингових центрів у розвитку транскордонного співробітництва областей, регіонів, країни/ С. А. Жуков // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 69-76. – Бібліогр.: с. 76 (7 назв).
Abstract: Покращення інформаційно-маркетингового забезпечення господарюючих суб'єктів, органів влади у всіх сферах діяльності на регіональному рівні дозволить значно підвищити рівень державного управління соціально­економічними процесами країни загалом. Це в свою чергу є головною передумовою розвитку міжрегіональних зв'язків, як всередині країни, так і в межах функціонування транскордонного співробітництва. Обмін же інформацією та використання маркетингових інструментів при співробітиицтві між регіонами України та сусідніх країн потребує покращення ефективності організації цього процесу. При цьому необхідно врахувати, що будь-які зв'язки між регіонами неможливі без сучасної високоорганізованої інституційної системи. Toму у даній статті була акцентована увага на значенні і необхідності створення і впровадження нa практиці проекту побудови системи РІМЦ, а кінцевим результатом цього проекту повинен бути створений УІМЦ, який би об'єднував, аналізував і використовував всю інформацію з регіонів України. В статті були використані такі методи дослідження: аналіз (факторний, функціональний), синтез, порівняння, класифікація, систематизація і формалізація інформації.
Description: https://drive.google.com/file/d/1V6QW3G1ZEm_n_Z13Wbi6Hojn3zpkZIAy/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58169
ISBN: 966-8269-18-3
Appears in Collections:Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.