Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58260
Title: Cоціальне знищення найбільш уразливих категорій громадян в Україні
Other Titles: Social destruction of the most vulnerable categories of citizens in Ukraine
Authors: Міллер, А. О.
Keywords: порушення прав дитини, геноцид населення в Україні, порушення Конституції України, допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, запобігання фінансової катастрофи, допомога при народженні дитини, violation of children’s rights, genocide of the population in Ukraine, violation of the Constitution of Ukraine, childcare allowance until the child reaches three years of age, оn prevention of the financial disaster, childbirth allowance
Issue Date: 2023
Citation: Міллер А. О. Cоціальне знищення найбільш уразливих категорій громадян в Україні/ А. О. Міллер // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Право / голов. ред. Ю. М. Бисага – Ужгород, 2023. –Т. 1. Вип. 80. – С. 296-311. - Бібліогр.: с. 309-311 (33 назв). URL http://visnyk-pravo.uzhnu.edu.ua/article/view/297081/290019
Series/Report no.: Право;
Abstract: Дослідження було направлене встановити, як саме державою захищаються права малолітніх дітей та осіб, котрі доглядають за дитиною до досягнення дитиною трирічного віку. Детально буде розглянуто такий вид гарантованої державної допомоги, як допомога при народженні дитини. У зв’язку із тим, що допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку згідно із прийнятим у 2014 році Законом України «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» була виключена, замість неї залишилася допомога при народженні дитини. Цей Закон погодили і підписали 253 особи та 29 комітетів Верховної Ради України. Закон був визнаний конституційним згідно із прийнятим Рішення Конституційного Суду України, котре погодили 15 суддів. У зв’язку із чим було порушено Конституцію України та частину 1 статті 442 ККУ щодо геноциду, тобто діянню, умисно вчиненому з метою повного або часткового знищення будь-якої національної, етнічної, расової чи релігійної групи шляхом створення для групи життєвих умов, розрахованих на повне чи часткове її фізичне знищення, скорочення дітонародження чи запобігання йому в такій групі. В пояснювальній записці до цього Закону міністр фінансів України зазначив, що встановлення єдиного розміру допомоги при народженні дитини та скасування допомоги по догляду за дитиною дот3 років дозволить зекономити близько 3,5 млрд. гривень, які будуть спрямовані на соціальний захист найбільш уразливих категорій громадян. Але після прийняття цього закону виплати допомоги вже не регулюються мінімальним прожитковим мінімумом, котрий щороку збільшується. Ігнорується інфляція і щорічне збільшення цін на продовольчі товари та комунальні послуги. Виплати стають фіксованими. Порушується частина 3статті 46 Конституції України, де зазначено, що види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом. Прийняття цього закону створює умови для соціального знищення нації в цілому, геноциду населення. Тому в цьому дослідженні буде детально проаналізовано, хто саме підписав цей Закон, та які наслідки для суспільства він вже приніс.
The research was aimed at determining how the rights of minors and individuals caring for children underthe age of three are protected by the state.The type of guaranteed state allowance known as childbirth assistance will be thoroughly examined indetail.Due to the fact that assistance for childcare until the child reaches the age of three was excluded accordingto the Law of Ukraine “On Prevention of Financial Catastrophe and Creation of Preconditions for EconomicGrowth in Ukraine” adopted in 2014, it was replaced by childbirth assistance. This Law was approved and signed by 253 individuals and 29 committees of the Supreme Council of Ukraine. The law was recognized as constitutional according to the decision of the Constitutional Court of Ukraine, which was agreed by 15 judges. In connection with this, the Constitution of Ukraine and Article 442, Part 1 of the Criminal Code of Ukraine regarding genocide were violated. It involves intentional actions aimed at the complete or partial destruction of any national, ethnic, racial, or religious group by creating living conditions for the group designed for its complete or partial physical destruction, reducing childbirth, or preventing it within such a group.In the explanatory note to this Law, the Minister of Finance of Ukraine noted that the establishment of a single amount of the childbirth allowance and the cancellation of the childcare allowance for children up to 3 years old will save about 3.5 billion hryvnias, which will be directed towards social protection of the most vulnerable categories of citizens.But after adoption of this law, aid payments are no longer regulated by the minimum subsistence level, which increases every year. Inflation and annual increases in prices for food and utilities are ignored. Payments become fixed. Part 3 of Article 46 of the Constitution of Ukraine is violated, which states that types of social benefits and assistance, which are the main source of existence, should ensure a standard of living not lower than the subsistence minimum established by law. The adoption of this law creates the conditions for social destruction of the nation as a whole, the genocide of the population.Therefore, this study will thoroughly analyze who exactly signed this law and what consequences it has already brought to society.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58260
ISSN: 2307-3322
Appears in Collections:Серія: Право. Випуск 80. Том 1. - 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
297081-Текст статті-685589-2-10-20240122.pdf442.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.