Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5829
Title: Проблема формування культури іншомовного професійного спілкування студентів – майбутніх інженерів
Other Titles: Problem of formation of foreign professional communication culture of students – future engineers
Authors: Кіш, Надія Василівна
Keywords: культура спілкування, іншомовне професійне спілкування, підходи до вивчення
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Кіш, Н. В. Проблема формування культури іншомовного професійного спілкування студентів – майбутніх інженерів [Текст] / Н. В. Кіш // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 73–75. – Бібліогр.: с. 74–75 (12 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розкривається сутність поняття «культури іншомовного професійного спілкування». Визначається, що під культурою іншомовного професійного спілкування розумітимуть інтегральну якість майбутнього інженера, що відображає ступінь його володіння особливостями мовленнєвої та не мовленнєвої поведінки носіїв мови в певних, професійно адекватних ситуаціях спілкування. У розкритті сутності поняття «культури іншомовного професійного спілкування» виокремлюють такі підходи: соціокультурний, лінгводидактичний, психологічний, акмеологічний, професійно-особистісний. Ключові слова: культура спілкування, іншомовне професійне спілкування, підходи до вивчення.
The article reveals the essence of the "culture of foreign professional communication. Determined that the culture of foreign professional communication understand the integral quality of future engineers, re ecting the extent of his knowledge of the peculiarities of speech and not speech behavior of native speakers in particular, adequate communicative situations. In revealing the essence of the concept "culture of foreign professional communication" distinguish the following approaches: socio-cultural, language, psychological, akmeologic, professional and personal levels. Keywords: culture of communication, foreign languages proesiyne communication, approaches to learning.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5829
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011
Наукові публікації кафедри іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.