Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5831
Title: Змістовий компонент професійної підготовки лікарів у Віденському медичному університеті
Other Titles: Substantial component of the professional training of doctors at Vienna Medical University
Authors: Кліщ, Галина Іванівна
Keywords: змістовий компонент, професійна підготовка лікарів, форми навчання, післядипломна освіта
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Кліщ, Г. І. Змістовий компонент професійної підготовки лікарів у Віденському медичному університеті [Текст] / Г. І. Кліщ // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 75–79. – Бібліогр.: с. 79 (20 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Стаття присвячена висвітленню особливостей змістового компоненту професійної підготовки лікарів у Віденському медичному університеті. Проаналізовано структуру професійної підготовки лікарів у медичному університеті Відня, розкрито форми організації навчального процесу та особливості післядипломної освіти. Ключові слова: змістовий компонент, професійна підготовка лікарів, форми навчання, післядипломна освіта.
The author of the article has considered the peculiarities of substantial component in professional training of doctors at Vienna Medical University. The structure of the professional training of doctors at the Medical University of Vienna has been analyzed; the forms of organization of educational process have been investigated; the peculiarities of post-graduate education have been revealed in the article. Key words: substantial component, professional training of doctors, forms of organization of educational process, post-graduate education.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5831
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.