Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/584
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаслєннікова, Діана Юріївна-
dc.date.accessioned2015-01-29T08:57:44Z-
dc.date.available2015-01-29T08:57:44Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМаслєннікова, Д. Ю. Психолого-педагогічні засади розвивального навчання фізики у загальноосвітній школі [Текст] / Д. Ю. Маслєннікова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 123–125. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 125 (17 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/584-
dc.descriptionDeveloping education reveals the trinity of training, educational and developmental aims of the educational process, creates the conditions for the formation of a harmoniously developed personality – future citizens of Ukrainian society. Developing study provides didactic process of socio-cultural orientation, treating education as a social and cultural phenomenon, which reveals the social, axiological, creative, spiritual, cultural function of education.This determines the relevance and importance of the problem of theoretical justification of the concept of developing education in terms of the methods of physics, to which the article covers. Key words: developing education, sociocultural orientation, methods of physics.uk
dc.description.abstractРозвивальне навчання розкриває триєдність навчаль- них, виховних та розвивальних цілей навчально-виховного процесу, створює умови формування гармонійно розвиненої особистості – майбутнього громадянина українського сус- пільства. Pозвивальне навчання надає дидактичному процесу соціокультурної спрямованості, розглядаючи освіту як соціо- культурний феномен, який розкриває соціальну, аксіологічну, людинотворчу, духовну, культуротворчу функції освіти. Тим самим визначається актуальність і значущість проблеми теоретичного обґрунтування концепції розвивального на- вчання з точки зору методики фізики, чому і присвячується стаття. Ключові слова: розвивальне навчання, соціокультурна спрямованість, методика фізики.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectрозвивальне навчанняuk
dc.subjectсоціокультурна спрямованістьuk
dc.subjectметодика фізикиuk
dc.titleПсихолого-педагогічні засади розвивального навчання фізики у загальноосвітній школіuk
dc.title.alternativePsychological and pedagogical principles of developmental teaching physics in secondary schoolsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.