Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/584
Назва: Психолого-педагогічні засади розвивального навчання фізики у загальноосвітній школі
Інші назви: Psychological and pedagogical principles of developmental teaching physics in secondary schools
Автори: Маслєннікова, Діана Юріївна
Ключові слова: розвивальне навчання, соціокультурна спрямованість, методика фізики
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Маслєннікова, Д. Ю. Психолого-педагогічні засади розвивального навчання фізики у загальноосвітній школі [Текст] / Д. Ю. Маслєннікова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 123–125. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 125 (17 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Розвивальне навчання розкриває триєдність навчаль- них, виховних та розвивальних цілей навчально-виховного процесу, створює умови формування гармонійно розвиненої особистості – майбутнього громадянина українського сус- пільства. Pозвивальне навчання надає дидактичному процесу соціокультурної спрямованості, розглядаючи освіту як соціо- культурний феномен, який розкриває соціальну, аксіологічну, людинотворчу, духовну, культуротворчу функції освіти. Тим самим визначається актуальність і значущість проблеми теоретичного обґрунтування концепції розвивального на- вчання з точки зору методики фізики, чому і присвячується стаття. Ключові слова: розвивальне навчання, соціокультурна спрямованість, методика фізики.
Опис: Developing education reveals the trinity of training, educational and developmental aims of the educational process, creates the conditions for the formation of a harmoniously developed personality – future citizens of Ukrainian society. Developing study provides didactic process of socio-cultural orientation, treating education as a social and cultural phenomenon, which reveals the social, axiological, creative, spiritual, cultural function of education.This determines the relevance and importance of the problem of theoretical justification of the concept of developing education in terms of the methods of physics, to which the article covers. Key words: developing education, sociocultural orientation, methods of physics.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/584
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ.pdf474.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.