Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58702
Title: Різноманітні домашні завдання – важливий складник уроку
Other Titles: Different hometasks – the main element of the lesson
Authors: Оленчук, У. С.
Keywords: інновації, домашнє завдання, сучасність, творчість, проєкт, презентація, блог, профіль у соціальних мережах, innovation, homework, modernity, creativity, project, presentation, blog, profile in social networks
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Оленчук, У. С. Різноманітні домашні завдання – важливий складник уроку / У. С. Оленчук // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (гол. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2021. – Вип. 16. – C. 21–25. – Бібліогр.: с. 25 (10 назв); рез. укр., англ.
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: Стаття присвячена питанню підвищення якості освіти через збільшення зв’язності – повноцінне включення в освітній процес домашнього завдання. Автор описує плюси й мінуси цього підходу, а також розкриває деякі методичні аспекти процесу роботи. Цікаві тексти, граматичні вправи, обговорення ілюстрацій та персонажів є корисними та практичними елементами уроку. Вони давно стали традиційними деталями освітньої діяльності, й сучасні школярі віддають перевагу цікавим інтерактивним завданням, а не нудним заучуванням правил та теорій. Причин є багато, та важливим є вирішення цієї проблеми – творчий вчитель. Світ змінюється, люди змінюються, тому виникає необхідність скоригувати також систему освіти. Сучасні учні, як і їхні батьки, не хочуть читати нудні застарілі історії, зазубрювати правила та виконувати завдання, в практичності яких виникають сумніви, тому необхідно змінювати і вдосконалювати педагогічну систему, починаючи з дошкільної освіти. Педагоги внесли зміни у проведення уроків, з’явилися нові форми та методи роботи з учнями в школі, що посприяло утворенню різноманітних видів уроків. Це стало ще однією причиною для урізноманітнення видів домашніх завдань, адже домашні завдання допомагають учням розвивати самостійність, спостережливість, мислення, а також розподіляти та цінувати свій особистий час і час близьких. Традиційні форми роботи учнів і вчителів нікуди не зникли. Вони досі є популярними та цілком необхідними видами освітньої діяльності, адже допомагають учням удосконалювати своє мислення, пам’ять і навчання загалом. Виникнення і запровадження нетрадиційних форм домашніх завдань сприяють розвитку як учнів, так і вчителя. Вони показують творчість, універсальність та можливість усіх учасників освітнього процесу застосувати свої знання, вміння та навички для виконання традиційних та нетрадиційних форм домашніх завдань. Останні є досить об’ємними для виконання, але їхня практичність, неординарність із використанням елементів сучасного стилю життя учнів так захоплюють увагу виконавців, що на кількість матеріалу для опрацювання вони вже не звертають увагу, адже учні акцентують свою увагу на творчості, логічності та практичності виконання завдання.
The article is devoted to the issue of improving the quality of education through increasing connectivity – full inclusion in the educational process of homework. The author describes the pros and cons of this approach, as well as reveals some methodological aspects of the work process. Interesting texts, grammar exercises, discussion of illustrations and characters are useful and practical elements of the lesson. They have become traditional details of educational activities long time ago, and modern students prefer interesting interactive tasks rather than boring memorization of rules and theories. There are many reasons, but it is important to solve this problem – a creative teacher. The world is changing; people are changing, so there is a need to make adjustments to the education system. Modern students, like their parents, do not want to read boring old stories, memorize rules and perform tasks whose practicality is in doubt. Now people have become more practical and pragmatic. They like things that are clear, useful and relevant to them. Therefore, there is a need to change and improve the pedagogical system, starting with preschool education. Teachers have made changes in the conduct of lessons, new forms and methods of working with students in the school, which has contributed to the formation of various types of lessons. This has become another reason to diversify the types of homework. This has become another reason to diversify the types of homework. After all, homework helps students to develop independence, observation, thinking, as well as distribute and value their personal time and the time of loved ones. Traditional forms of work of students and teachers have not disappeared. They are still popular and completely necessary types of educational activity, as they help students to improve their thinking, memory and learning in general. The emergence and introduction of non-traditional forms of homework contribute to the development of both students and teachers. They show the creativity, versatility and ability of all participants in the educational process to apply their knowledge, skills and abilities to perform traditional and non-traditional forms of homework. The latter are quite voluminous to perform, but their practicality, unusualness with the use of elements of modern lifestyle of students so capture the attention of performers that the amount of material for processing is no longer paid attention, because students focus on creativity, logic and practicality.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58702
ISSN: 2663-4880
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 16 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РІЗНОМАНІТНІ ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ.pdf421.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.