Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58720
Title: Застосування онлайн–ресурсів як обов’язковий аспект вивчення німецької мови
Other Titles: The use of online resources as a mandatory aspect of learning German
Authors: Ворона, Т. О.
Keywords: німецька мова, електронні ресурси, додатки, вивчення іноземної мови, новітні технології, German language, electronic resources, applications, foreign language learning, latest technologies
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Ворона, Т. О. Застосування онлайн–ресурсів як обов’язковий аспект вивчення німецької мови / Т. О. Ворона // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (гол. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2021. – Вип. 16. – C. 55–60. – Бібліогр.: с. 60 (1 назва); рез. укр., англ.
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: Використання мобільного Інтернету в багатьох країнах вже перевершило використання настільного. Така тенденція спостерігається серед молодих людей, адже вони частіше вивчають іноземні мови, ніж старше покоління. Мобільні пристрої дозволяють учням під час вивчення мови більш ефективно використовувати свій час, наприклад, під час поїздок або очікування у лікарів. Крім того, сьогодні майже ніхто не уявляє свого життя без мобільного телефону, особливо молодь. Саме тому у статті розглянуті способи застосування смартфонів для ефективного вивчення німецької мови. Існує безліч мобільних додатків для вивчення німецької мови, які можна використовувати з усіма видами портативних пристроїв, таких як смартфони, iPod або iPad. Багато з цих додатків є безкоштовними, хоча деякі з них також платні про-версії (наприклад, іноді можуть знадобитися про-версії для завантаження даних, якщо Ви хочете працювати в автономному режимі). Мобільні додатки особливо підходять для вивчення лексики. Оскільки більшість мовних додатків інтегровані з технологією розпізнавання мовлення, вбудованих у мобільні пристрої, вони ідеально підходять для навчання вимови. Існують також програми для дітей, де діти можуть вивчати другу мову, просто граючи в ігри. Багато програм також працюють в автономному режимі у місцях без підключення до Інтернету. У статті представлений короткий огляд кращих мобільних додатків для вивчення німецької мови, оскільки розвиток новітніх технологій зумовлює використання смартфонів для вивчення іноземних мов. Розглянуті найпоширеніші додатки для вивчення німецької мови, а також зазначені їхні функції. Крім того, стаття містить результати дослідження, проведеного 2021 р. на базі Чорноморського національного університету ім. П. Могили викладачами А.Ю. Корягіною та Т.О. Вороною. Тема дослідження: «Частотність застосування електронних ресурсів на заняттях з іноземної мови. Погляд викладача. Погляд студента». В опитуванні взяли участь 15 викладачів університету та 103 студенти. Також подані рисунки, які чітко та наочно демонструють результати проведеного дослідження.
The use of mobile Internet in many countries has already surpassed the use of desktop Internet. This trend is observed among young people because they learn foreign languages more often than the older generation. Mobile devices allow students to use their time more efficiently: learning a language, for example, while traveling or waiting for doctors. In addition, today almost no one can imagine his life without a mobile phone, especially young people. That is why the article discusses ways to use smartphones for effective learning of German. There are many mobile applications for learning German that can be used with all types of portable devices, such as smartphones, iPods or iPads. Many of these applications are free, although some are also paid – pro versions (for example, you may sometimes need pro versions to download data if you want to work offline). The use of mobile Internet in many countries has already surpassed the use of desktop Internet. This trend is observed among young people because they learn foreign languages more than the older generation. Mobile applications are especially suitable for learning vocabulary. Because most speech applications are integrated with speech recognition technology built into mobile devices, they are ideal for pronunciation learning. There are also programs for children where children can learn a second language just by playing games. Many programs also work offline in places without an Internet connection. The article provides a brief overview of today’s best mobile applications for learning German, as the development of new technologies leads to the usage of smartphones for learning foreign languages. In addition, the article contains the results of a study conducted in 2021 on the basis of the Black Sea National University named after P. Mohyla by teachers A.Yu. Koryagina. and T.O. Vorona Research topic: “Frequency of using electronic resources in foreign language classes. The teacher’s view. The student’s view”. The study was attended by 15 university professors and 103 students. There are also drawings that clearly and clearly show the results of the study.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58720
ISSN: 2663-4880
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 16 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗАСТОСУВАННЯ ОНЛАЙН-РЕСУРСІВ.pdf494.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.