Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58743
Title: | Інтенсивність фотосинтезу в листках комплексностійких гібридних сортів винограду |
Other Titles: | The intensivity оf photosynthesis in leaves оf the hybrid cultivars оf grape plant with horizontal resistance. |
Authors: | Касарда, Л. Ш. Білик, П. П. |
Keywords: | Ізабела банська, фотосинтез, Ізабела рожева, lzabella banska, lzabella Pink |
Issue Date: | 2005 |
Publisher: | Видавництво УжНУ |
Citation: | Касарда, Л. Ш. Інтенсивність фотосинтезу в листках комплексностійких гібридних сортів винограду / Л. Ш. Касарда, П. П. Білик // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Біологія; збірник наукових праць / редкол.: В.І. Ніколайчук (гол. ред.), В.А. Заяць та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 16. – С. 123-124. – Бібліогр.: с. 124 (5 назв). – Рез. укр., англ. |
Series/Report no.: | Біологія; |
Abstract: | Вивчалися особливості фотосинтезу і накопичення вуглецю в листках комплексностійних сортів
винограду (Ізабела рожева, Ізабела банська). Виявлені максимуми і мінімуми фотосинтетичної активності в залежності від умов середовища (освітленості, температури, відносної вологості повітря). lt has bееn proved, at accumulation of carbons іn the leaves of grape (cultivars ivith horizontal resistance lzabella Rose іn lzabella banska). Тhе mахіmum and minimum оf photosynthetic activity were estimated іn dependence from the conditions оf growth (light supply, temperature, relative humidity of air). |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1KuFlGJo7ZMbXLrTzu7o2CIUltVCxYNBE/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58743 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Біологія. Випуск 16 - 2005 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка..pdf | 285.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.