Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58800
Title: Навчання ділового листування китайською мовою учнів старших класів загальноосвітніх шкіл
Other Titles: Teaching business correspondence in Chinese for seniors of secondary schools
Authors: Ємельянова, Д. В.
Keywords: китайська мова, ділове листування, заклади вищої та середньої освіти, Chinese language, business correspondence, institutions of higher and secondary education
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Ємельянова, Д. В. Навчання ділового листування китайською мовою учнів старших класів загальноосвітніх шкіл / Д. В. Ємельянова // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (гол. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2021. – Вип. 16. – C. 230–236. – Бібліогр.: с. 236 (19 назв); рез. укр., англ.
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: Стрімкий розвиток ділових партнерських відносин між Китаєм та Україною привів до зростання інтересу до китайської мови. Перспективність навчання китайської мови пояснює активне впровадження цієї мови на державному рівні у загальноосвітні школи та заклади вищої освіти нашої країни. Ділове листування є надзвичайно важливим складником володіння китайською мовою для налагодження ділових відносин, але, незважаючи на значні досягнення науковців, нині існує не так багато спеціальної літератури, яка дозволить грамотно скласти китайською мовою діловий документ і перекласти його. Прагнення спробувати вирішити цю проблему на пропедевтичному рівні зумовило вибір теми проведеного дослідження. Метою статті є розробка відповідної системи вправ і надання рекомендацій студентам, котрі вивчають китайську мову і проходять педагогічну практику в загальноосвітніх школах м. Одеса, в Інституті Конфуція й у Харбінському університеті, для навчання ділового листування китайською мовою як учнів старших класів, так і самих студентів. У проведеному дослідженні проаналізовано теоретичні засади навчання ділового листування китайською мовою, основні класифікаційні категорії ділових листів, їх особливості, правила ведення ділового листування. Запропонована система вправ, що надає можливість вчителю підлаштовуватися під індивідуальні особливості учнів і рівень групи загалом, задіювати кожного учня під час вивчення та закріплення матеріалу, вільно оперувати проведенням уроку через системність, а також застосовувати метод активної асистенції задля допомоги учням у вивченні матеріалу. Розроблений на підставі проведеного дослідження методичний посібник в електронному форматі є лише одним із варіантів вирішення проблеми навчання ділового листування китайською мовою та не заперечує інші способи. Перспективи подальших розвідок вбачаються в тому, що запропонований метод є достатньо гнучким і може підлягати різноманітним змінам у майбутньому задля його вдосконалення у зв’язку з поширенням китайської мови у закладах освіти України.
The rapid development of business partnerships between China and Ukraine has led to growing interest in the Chinese language. The prospects of the Chinese language explain the active introduction of this language at the state level in secondary schools and higher educational institutions of our country. Business correspondence is an extremely important component of proficiency in Chinese for business relationships. But, despite the significant achievements of scientists, at the moment there is not much special literature that will help to competently compile a business document in Chinese and translate it. The desire to try to solve this problem at the propaedeutic level led to the choice of the topic of the study. The aim of the study is to develop an appropriate system of exercises and provide recommendations to students studying Chinese and teaching practice in secondary schools in Odessa, the Confucius Institute and Harbin University, to teach business correspondence in Chinese, as for high school students and themselves students. The study analyzes the theoretical foundations of teaching business correspondence in Chinese, the main classification categories of business letters, their features, the rules of business correspondence. A system of exercises is proposed, which allows the teacher to adapt to the individual characteristics of students and the level of the group as a whole, to involve each student in learning and consolidating material, to operate freely through the system, and to use active assistance to help students learn material. The methodical manual developed on the basis of the conducted research in an electronic format is only one of options of the decision of a problem of training of business correspondence in Chinese and does not object to other ways. Prospects for further exploration are seen in the fact that the proposed method is quite flexible and may be subject to various changes in the future to improve it in connection with the spread of the Chinese language in higher and secondary education in Ukraine.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58800
ISSN: 2663-4880
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 16 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НАВЧАННЯ ДІЛОВОГО ЛИСТУВАННЯ КИТАЙСЬКОЮ МОВОЮ.pdf472.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.