Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5885
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛегеза, Іветта Аттілівна-
dc.date.accessioned2016-01-15T11:26:51Z-
dc.date.available2016-01-15T11:26:51Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛегеза, І. А. Розвиток шкільної справи на Підкарпатській Русі в 1919–1929 роках [Текст] / І. А. Легеза // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 100–103. – Бібліогр.: с. 102 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5885-
dc.description.abstractУ статті розкриті особливості розвитку шкільної справи на Підкарпатській Русі в 1919-1929 роках, особливості організації навчально-пізнавальної діяльності учнів та шляхи удосконалення умов навчання та виховання підростаючого покоління початку ХХ століття. Внутрішній та зовнішній розвиток шкільної справи визначався впливом пануючих на українських землях держав, що, в свою чергу, зумовило переважно незадовільну кількість шкіл, їх недостатнє забезпечення відповідним обладнанням, підручниками, посібниками та кваліфікованими кадрами. Першим референтом новоствореного уряду було здійснено ряд реформ стосовно покращення умов навчання учнів. Організаційна робота на ниві народного просвітлення направлялась в першу чергу на внутрішнє усунення недоліків і перегород: шкільні приміщення шкіл були відремонтовані. Були організовані шкільні інспекторати. Ключові слова: Підкарпатська Русь, Чехословаччина, «Мадярщина», «руська мова», русини, карпаторуське населення, полікультурне середовище.uk
dc.description.abstractThe author of the article has analyzed the peculiarities of the development of school life on the territory of the Podkarpatska Rusj in 1919-1929, the features of the organization of the educational process, as well as the main roads of the educational improvements in the beginning of the XXth century. The theoretical analysis of points of view of home pedagogues on the problem of development of the school life in the Podkarpatska Rusj has been conducted. Key words: Podkarpatskaja Rusj, Chekhoslovakija, “Madjarschina”, “rusjka mova”, rusiny, karpatoruske population, polycultural environment.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectПідкарпатська Русьuk
dc.subjectЧехословаччинаuk
dc.subject«Мадярщина»uk
dc.subject«руська мова»uk
dc.subjectрусиниuk
dc.subjectкарпаторуське населенняuk
dc.subjectполікультурне середовищеuk
dc.titleРозвиток шкільної справи на Підкарпатській Русі в 1919-1929 рокахuk
dc.title.alternativeDevelopment of schooling activities in the Pidkarpatska Rus in 1919-1929uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РОЗВИТОК ШКІЛЬНОЇ СПРАВИ.pdf313.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.