Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5885
Название: Розвиток шкільної справи на Підкарпатській Русі в 1919-1929 роках
Другие названия: Development of schooling activities in the Pidkarpatska Rus in 1919-1929
Авторы: Легеза, Іветта Аттілівна
Ключевые слова: Підкарпатська Русь, Чехословаччина, «Мадярщина», «руська мова», русини, карпаторуське населення, полікультурне середовище
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Легеза, І. А. Розвиток шкільної справи на Підкарпатській Русі в 1919–1929 роках [Текст] / І. А. Легеза // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 100–103. – Бібліогр.: с. 102 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розкриті особливості розвитку шкільної справи на Підкарпатській Русі в 1919-1929 роках, особливості організації навчально-пізнавальної діяльності учнів та шляхи удосконалення умов навчання та виховання підростаючого покоління початку ХХ століття. Внутрішній та зовнішній розвиток шкільної справи визначався впливом пануючих на українських землях держав, що, в свою чергу, зумовило переважно незадовільну кількість шкіл, їх недостатнє забезпечення відповідним обладнанням, підручниками, посібниками та кваліфікованими кадрами. Першим референтом новоствореного уряду було здійснено ряд реформ стосовно покращення умов навчання учнів. Організаційна робота на ниві народного просвітлення направлялась в першу чергу на внутрішнє усунення недоліків і перегород: шкільні приміщення шкіл були відремонтовані. Були організовані шкільні інспекторати. Ключові слова: Підкарпатська Русь, Чехословаччина, «Мадярщина», «руська мова», русини, карпаторуське населення, полікультурне середовище.
The author of the article has analyzed the peculiarities of the development of school life on the territory of the Podkarpatska Rusj in 1919-1929, the features of the organization of the educational process, as well as the main roads of the educational improvements in the beginning of the XXth century. The theoretical analysis of points of view of home pedagogues on the problem of development of the school life in the Podkarpatska Rusj has been conducted. Key words: Podkarpatskaja Rusj, Chekhoslovakija, “Madjarschina”, “rusjka mova”, rusiny, karpatoruske population, polycultural environment.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5885
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РОЗВИТОК ШКІЛЬНОЇ СПРАВИ.pdf313.3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.