Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/588
Назва: Сучасне бачення "Вільного розвитку" особистості студента як умови формування самодостатньої людини
Інші назви: Current view of «Free development» of a student personality as conditions of becoming the self-sufficient person
Автори: Барило, О.
Ключові слова: свобода, вільний розвиток особистості, світогляд
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Барило, О. Сучасне бачення "Вільного розвитку" особистості студента як умови формування самодостатньої людини [Текст] / О. Барило // Науковий вісник Ужгородського університету / [Ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2010. – Вип.18-19. – С.12-15.
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему вільного розвитку особистості з урахуванням синергетичного принципу у здійсненні педагогічних досліджень; розглянуто окремі діалогічні освітні технології як технології вільного розвитку особистості; наголошено на необхідності зміни світогляду людей, які здійснюють педагогічний вплив на сучасну особистість студента. Ключові слова: свобода, вільний розвиток особистості, світогляд.
Опис: The author of the article has considered the issues of free personal development, taking into account the principle of synergy in the implementation of educational research, particular dialogic educational technologies have been considered as technologies of free personality development. The necessity to change the outlook of people who have pedagogical impact on the contemporary personality of s student has been stressed. Key words: freedom, free development of personality, outlook.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/588
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.