Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58979
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorAksiutina, T. V.-
dc.contributor.authorAleksieiev, V. S.-
dc.date.accessioned2024-02-21T08:05:46Z-
dc.date.available2024-02-21T08:05:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationAksiutina, T. V. The role of native English – speaking teachers in studying EFL in Ukrainian universities / T. V. Aksiutina, V. S. Aleksieiev // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Т. 1, Вип. 5. – C. 31–35. – Бібліогр.: с. 35 (12 назв); рез. англ., укр.uk
dc.identifier.issn2524-0390-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58979-
dc.description.abstractThe article deals with the comparative analysis of traditional and innovative methods of teaching English at universities under conditions of internationalization of educational space. It examines the contributions of native and non-native teachers to an English Language Teaching (ELT) program in Ukraine. It stresses that, in spite of a recent upsurge in writing on issue of non-native English-speaking teachers (NNESTs) in the global discourse of English language teaching (ELT), the experiences of NNESTSs working within their own state educational systems remain seriously under-investigated. Attitudes towards native and non-native English speaking teachers have typically been investigated through questionnaire surveys carried out by students of Oles Honchar Dnipro National University.uk
dc.description.abstractУ статті здійснено компаративний аналіз традиційних та інноваційних методів викладання англійської мови у ЗВО в умовах інтернаціоналізації освітнього простору. Розглянуто розширення аудиторії та підвищення мотивації навчання за рахунок залучення носіїв мови в академічні програми вивчення англійської мови (ЕТ) в Україні. Водночас підкреслено, що, незважаючи на недавнє пожвавлення у світовому дискурсі дослідницького інтересу до досвіду неангломовних учителів (ММЕЗТ), що працюють у рамках власних державних освітніх систем, їхній внесок залишається серйозно недооціненим. Ставлення до вчителів-носіїв мови та вітчизняних освітян, що викладають іноземну мову у вишах України, досліджено методом анкетного опитування студентів Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjecttraditional and innovative methods of teaching Englishuk
dc.subjectnative English-speaking teachersuk
dc.subjectnon-native English-speaking teachersuk
dc.subjectEnglish as a foreign languageuk
dc.subjectтрадиційні та інноваційні методи викладанняuk
dc.subjectвчитель-носій мовиuk
dc.subjectнеангломовний викладачuk
dc.subjectанглійська як іноземна моваuk
dc.titleThe role of native English – speaking teachers in studying EFL in Ukrainian universitiesuk
dc.title.alternativeЗалучення носіїв мови у викладання англійської мови у ЗВО Україниuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Випуск 5 Том 1 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE ROLE OF NATIVE ENGLISH- SPEAKING.pdf211.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.