Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58979
Назва: | The role of native English – speaking teachers in studying EFL in Ukrainian universities |
Інші назви: | Залучення носіїв мови у викладання англійської мови у ЗВО України |
Автори: | Aksiutina, T. V. Aleksieiev, V. S. |
Ключові слова: | traditional and innovative methods of teaching English, native English-speaking teachers, non-native English-speaking teachers, English as a foreign language, традиційні та інноваційні методи викладання, вчитель-носій мови, неангломовний викладач, англійська як іноземна мова |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Aksiutina, T. V. The role of native English – speaking teachers in studying EFL in Ukrainian universities / T. V. Aksiutina, V. S. Aleksieiev // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Т. 1, Вип. 5. – C. 31–35. – Бібліогр.: с. 35 (12 назв); рез. англ., укр. |
Серія/номер: | Закарпатські філологічні студії; |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with the comparative analysis of traditional and innovative methods of teaching English at universities under conditions of internationalization of educational space. It examines the contributions of native and non-native
teachers to an English Language Teaching (ELT) program in Ukraine. It stresses that, in spite of a recent upsurge in writing
on issue of non-native English-speaking teachers (NNESTs) in the global discourse of English language teaching (ELT),
the experiences of NNESTSs working within their own state educational systems remain seriously under-investigated.
Attitudes towards native and non-native English speaking teachers have typically been investigated through questionnaire
surveys carried out by students of Oles Honchar Dnipro National University. У статті здійснено компаративний аналіз традиційних та інноваційних методів викладання англійської мови у ЗВО в умовах інтернаціоналізації освітнього простору. Розглянуто розширення аудиторії та підвищення мотивації навчання за рахунок залучення носіїв мови в академічні програми вивчення англійської мови (ЕТ) в Україні. Водночас підкреслено, що, незважаючи на недавнє пожвавлення у світовому дискурсі дослідницького інтересу до досвіду неангломовних учителів (ММЕЗТ), що працюють у рамках власних державних освітніх систем, їхній внесок залишається серйозно недооціненим. Ставлення до вчителів-носіїв мови та вітчизняних освітян, що викладають іноземну мову у вишах України, досліджено методом анкетного опитування студентів Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58979 |
ISSN: | 2524-0390 |
Розташовується у зібраннях: | Закарпатські філологічні студії Випуск 5 Том 1 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
THE ROLE OF NATIVE ENGLISH- SPEAKING.pdf | 211.15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.