Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59021
Title: Типи "емотивного–Я" ідентичності англомовного дитячого поета
Other Titles: The types of "emotive–I" of the identity of the English–language children’s poet
Authors: Пікалова, А. О.
Keywords: ідентичність, «емотивне-Я», дитячий поет, Кенн Несбітт (Kenn Nesbitt), типи "емотивного-Я" ідентичності, identity, "emotive-l", children's poet, Kenn Nesbitt, types of "emotive-l" of the identity
Issue Date: 2018
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Пікалова, А. О. Типи «емотивного–Я» ідентичності англомовного дитячого поета / А .О. Пікалова // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Т. 1, Вип. 5. – C. 95–101. – Бібліогр.: с. 100–101 (26 назв); рез. англ., укр.
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: У статті розглядається модель конструювання «емотивного-Я» ідентичності дитячого поета. У процесі дослідження встановлюється, що моделювання «емотивного-Я» охоплює такі компоненти: когнітивний (знання, переконання, мотиви, уявлення, відношення до себе і до дітей), афективний (емоційно-оцінне відношення до знань і переконань, до себе і до дітей), поведінковий / діяльнісний (відповідна реакція, що стимулює цілеспрямований емоційний вплив на об'єкт дитячого поетичного дискурсу, репрезентується в авторському поетичному мовленні). Матеріал дослідження дозволяє виявити декілька типів «емотивного-Я» ідентичності такого англомовного дитячого поета, як Кенн Несбітт (Kenn Nesbitt). Поміж типів «емотивного-Я» ідентичності автора виокремлюємо такі: «фантазер», «мрійник», «налякувач», «бешкетник», «гуморист», «жартівник», «витівник», «застережник», «кардіоцентрик».
The article deals with the model of the constructing the “emotive-l” of the identity of the English-language children’s poet. In the process of research it is established that the construction of “emotive-l” covers the following components: cognitive (knowledge, beliefs, motives, ideas, attitudes towards oneself and children), affective (emotional and evaluative attitude towards knowledge and beliefs, to oneself and to children), behavioural (the corresponding reaction that stimulates intentional emotional influence on the object of the children’s poetic discourse, and it is represented in the author's poetic speech). The research material reveals several types of “emotive-l" of the identity of the English-language children’s poet, such as Kenn Nesbitt. The types of “emotive-l” of the author's identity include: “dreamer”, “humourist’, “joker”, “prankster”, “warner”, “cardiocentric’ and others.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59021
ISSN: 2524-0390
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 5 Том 1 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТИПИ ЕМОТИВНОГО-Я ІДЕНТИЧНОСТІ.pdf279.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.