Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59021
Назва: | Типи "емотивного–Я" ідентичності англомовного дитячого поета |
Інші назви: | The types of "emotive–I" of the identity of the English–language children’s poet |
Автори: | Пікалова, А. О. |
Ключові слова: | ідентичність, «емотивне-Я», дитячий поет, Кенн Несбітт (Kenn Nesbitt), типи "емотивного-Я" ідентичності, identity, "emotive-l", children's poet, Kenn Nesbitt, types of "emotive-l" of the identity |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Пікалова, А. О. Типи «емотивного–Я» ідентичності англомовного дитячого поета / А .О. Пікалова // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Т. 1, Вип. 5. – C. 95–101. – Бібліогр.: с. 100–101 (26 назв); рез. англ., укр. |
Серія/номер: | Закарпатські філологічні студії; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається модель конструювання «емотивного-Я» ідентичності дитячого поета. У процесі дослідження встановлюється, що моделювання «емотивного-Я» охоплює такі компоненти: когнітивний (знання, переконання, мотиви, уявлення, відношення до себе і до дітей), афективний (емоційно-оцінне відношення до знань
і переконань, до себе і до дітей), поведінковий / діяльнісний (відповідна реакція, що стимулює цілеспрямований
емоційний вплив на об'єкт дитячого поетичного дискурсу, репрезентується в авторському поетичному мовленні).
Матеріал дослідження дозволяє виявити декілька типів «емотивного-Я» ідентичності такого англомовного дитячого
поета, як Кенн Несбітт (Kenn Nesbitt). Поміж типів «емотивного-Я» ідентичності автора виокремлюємо такі: «фантазер», «мрійник», «налякувач», «бешкетник», «гуморист», «жартівник», «витівник», «застережник», «кардіоцентрик». The article deals with the model of the constructing the “emotive-l” of the identity of the English-language children’s poet. In the process of research it is established that the construction of “emotive-l” covers the following components: cognitive (knowledge, beliefs, motives, ideas, attitudes towards oneself and children), affective (emotional and evaluative attitude towards knowledge and beliefs, to oneself and to children), behavioural (the corresponding reaction that stimulates intentional emotional influence on the object of the children’s poetic discourse, and it is represented in the author's poetic speech). The research material reveals several types of “emotive-l" of the identity of the English-language children’s poet, such as Kenn Nesbitt. The types of “emotive-l” of the author's identity include: “dreamer”, “humourist’, “joker”, “prankster”, “warner”, “cardiocentric’ and others. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59021 |
ISSN: | 2524-0390 |
Розташовується у зібраннях: | 2018 / Закарпатські філологічні студії. Випуск 5 (Том 1) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ТИПИ ЕМОТИВНОГО-Я ІДЕНТИЧНОСТІ.pdf | 279.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.