Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59123
Title: | Акме-культурологічні аспекти удосконалення підготовки фахівців з фізичної культури та спорту у закладах вищої освіти |
Other Titles: | KME-KULTUROWE ASPEKTY DOSKONALENIA KSZTAŁCENIA SPECJALISTÓW W DZIEDZINACH KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU NA UCZELNIACH WYŻSZYCH |
Authors: | Іваній, Ігор Шевченко, Ольга Іванченко, Леонід Семаль, Наталія Володимирівна Іванченко, Світлана |
Keywords: | акме-культурологічний підхід, гуманістична парадигма, підготовка фахівців з фізичної культури та спорту, суб’єкт культури, гуманітарна та природничо-наукова форма культури, podejście kulturoznawcze, paradygmat humanistyczny, kształcenie specjalistów kultury fizycznej i sportu, przedmiot kultury, humanitarna i przyrodniczo-naukowa forma kultury |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Іваній І. Акме-культурологічні аспекти удосконалення підготовки фахівців з фізичної культури та спорту у закладах вищої освіти / І. Іваній, О. Шевченко, Л. Іванченко та ін. // Zeszyty naukowe wyższej szkoły technicznej w Katowicach. — 2023. — Вип. 16. — С. 55-62. |
Abstract: | У статті подано характеристику акме-культурологічного підходу як сучасної парадигми
удосконалення підготовки фахівців з фізичної культури та спорту. У контексті висвітлення
загальних положень наголошено на потенціалі акме-культурологічного підходу як важливого
чинника формування поведінкових аспектів професіонала, його професійно значущих
якостей, визначення фахівця суб’єктом культури, його головною дійовою особою, що
у комплексі забезпечує підвищення рівня соціальної успішності майбутнього фахівця, його
конкурентоспроможність на ринку праці, особистісне самовираження, саморозвиток,
самореалізацію. Висловлено думку, що акме-культурологічний підхід дозволяє вирішувати
проблему єдиного простору гуманітарної і природного-наукової форм культури у фізкультурно-
спортивній освіті за рахунок знання властивої їм суб’єктно-об’єктивного дуалізму в розумінні
феномена професійної культури. W artykule opisano podejście kulturowo-kulturowe jako nowoczesny paradygmat doskonalenia treningu specjalistów kultury fizycznej i sportu. W kontekście uwypuklenia zapisów ogólnych podkreśla się potencjał podejścia acme-kulturowego jako ważnego czynnika w kształtowaniu behawioralnych aspektów profesjonalisty, jego cech istotnych zawodowo, definicji specjalisty jako podmiotu kultury, jego główny aktor, który w kompleksie zapewnia wzrost poziomu sukcesu społecznego przyszłego specjalisty, jego konkurencyjność na rynku pracy, ekspresję osobistą, samorozwój, samorealizację. Wyraża się opinię, że podejście kulturowo-kulturowe pozwala na rozwiązanie problemu jednolitej przestrzeni humanitarnych i przyrodniczo-naukowych form kultury w kulturze fizycznej i wychowaniu sportowym, dzięki znajomości tkwiącego w nich dualizmu podmiotowo-przedmiotowego w rozumieniu zjawiska kultury zawodowej. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59123 |
ISSN: | 2082-7016 2450-5552 2023 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фізичного виховання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Акме--культорологічні аспекти.pdf | 223.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.