Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59332
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦимбал, Ю. О.-
dc.date.accessioned2024-02-29T17:02:29Z-
dc.date.available2024-02-29T17:02:29Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЦимбал, Ю. О. Поняття «методичний термін» в англомовному педагогічному дискурсі / Ю. О. Цимбал // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Вип. 6. – C. 87–91. – Бібліогр.: с. 91 (14 назв); рез. укр., англ.uk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59332-
dc.description.abstractУ статті систематизовано й охарактеризовано наявні в лінгвістиці підходи до визначення поняття дискурсу, зокрема з'ясовано структурні характеристики цього багатовимірного явища, центральне поняття досліджуваного дискурсу; установлено типологію дискурсу, а також виявлено основні універсальні та специфічні властивості англомовного педагогічного дискурсу. Наведені складники текстової інформації (контекст, автор, адресат, інтертекстуальність) і його соціокомунікативні складники (походження, мотивація). Робота виконана із застосуванням когнітивно-дискурсивного, комунікативно-прагматичного підходів до досліджень. Сучасний англомовний науковий дискурс визначено як тип комунікативної діяльності у сфері наукового спілкування з притаманними йому усною, письмовою та паралінгвальною формами реалізації, що відбувається в межах визначеного каналу комунікації, регулюється тактиками та стратегіями учасників і тяжіє до формування нових мовленнєвих жанрів наукової комунікації. Окреслюються основні проблеми дослідження педагогічного дискурсу у вітчизняній і зарубіжній лінгвістиці. Основними мовними рисами наукового дискурсу є послідовність, експліцитність, точність, логічність, об'єктивність, регламентованість, термінологічність. Указано, що зміст дискурсу може визначатися лише зв'язком понять «текст» і «мовлення». Висвітлено підходи для аналізу дискурсу, описано підтипи й типи дискурсу. Виокремлено основну мету педагогічного дискурсу та підходи до розв'язання основних проблем, а саме: функції різних видів висловлювання (ствердження, запитання, відповідь) і способи їх інтерпретації; послідовність висловлювань різних функційних типів і способів. Виділено вихідні компоненти, а саме: термін, термінологія, методична термінологія, англомовний дискурс, педагогічні стратегії.uk
dc.description.abstractIn the article the approaches to definition of a concept of a discourse existing in linguistics are systematized and characterized, in particular it is found out structural characteristics of this multidimensional phenomenon, the central concept of the studied discourse; it is established discourse typology and also the main universal and specific properties of an English-speaking pedagogical discourse are revealed. The given making text information: context, author, addressee, intertekstuality that his sotsio-communicative components, origins, motivation. Work is performed with application cognitive discourse, communicative and pragmatical approaches to researches. The modern English-speaking scientific discourse is defined as type of communicative activity in the sphere of scientific communication with characteristic in oral, written and paralingval realization forms, occures within a certain communication channel, is regulated by tactics and the strategy of participants and gravitates to formation of new speech genres of scientific communication. The main problems of a research brightly a pedagogical discourse in our and foreign linguistics are defined. The main language lines of a scientific discourse are the sequence, explicit, the accuracy, logicality, objectivity, regimentation, termin means. It is specified that the maintenance of a discourse can be defined only by communication of the concepts “text” and “speech’. Approaches for the analysis of a discourse are lit, it is described subtypes and types of a discourse. Singled out main objective of a pedagogical discourse and approaches to the solution of the main problems, namely: functions of different types of a statement (statement, question, answer) and ways of their interpretation; sequence of statements of various functional types; ways, means and sequence of introduction. Initial components are allocated, namely: term, terminology, methodical terminology, English-speaking discourse, pedagogical strategy.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectаналізuk
dc.subjectтермінuk
dc.subjectтермінологіяuk
dc.subjectдискурсuk
dc.subjectангломовний педагогічний дискурсuk
dc.subjectanalysisuk
dc.subjecttermuk
dc.subjectterminologyuk
dc.subjectdiscourseuk
dc.subjectEnglish-speaking pedagogical discourseuk
dc.titleПоняття «методичний термін» в англомовному педагогічному дискурсіuk
dc.title.alternativeConcept “methodical term” of English-speaking pedagogical discourseuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 6 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПОНЯТТЯ МЕТОДИЧНИЙ ТЕРМІН.pdf188.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.