Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59339
Title: | Маркетингові стратегії управління збутом підприємств |
Other Titles: | Marketing strategies for sales management of enterprises |
Authors: | Молнар, Олександр Сергійович Андрійчук, Едуард Сергійович Салтикова, Ніколетта Василівна |
Keywords: | підприємство, стратегії, збут, конкурентоспроможність, інформація, інновації, маркетинг, продукція, ринок, покупець, enterprise, strategies, sales, competitiveness, information, innovations, marketing, products, market, customer |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | Молнар О.С., Андрійчук Е.С., Салтикова Н.В. Маркетингові стратегії управління збутом підприємств. Формування ринкових відносин в Україні. 2021. Вип. 11 (246). С. 83–88. |
Series/Report no.: | Формування ринкових відносин в Україні; |
Abstract: | Предметом дослідження є маркетингові стратегії управління збутом підприємств.
Метою дослідження є визначення маркетингових стратегій управління збутом підприємств.
Методи дослідження. У роботі використані діалектичний метод наукового пізнання, метод
аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних.
Результати роботи. У статті окреслено сім груп стратегій системи маркетингових стратегій
управління збутом. Розглянуто маркетингові стратегії управління цільовим ринком. Визначено до-
цільність здійснення маркетингових стратегій управління збутовими ризиками.
Висновки. Система маркетингових стратегій управління збутом охоплює сім груп стратегій:
управління бізнесом, управління цільовим ринком, управління товарним портфелем, цінові стра-
тегії, управління збутовим потенціалом, управління збутовими ризиками, управління збутовим
персоналом. В якості маркетингових стратегій управління бізнесом доцільно застосовувати про-
никнення на ринок, вибіркове придбання або швидке зростання частки ринку, лідерство в цінах,
утримання конкурентного положення. В якості маркетингових стратегій управління прихильністю
покупців підприємствам доцільно застосовувати такі стратегії: формування прихильності, актив-
ний розвиток прихильності, стабілізація прихильності, зміцнення прихильності або збереження
прихильності. В якості маркетингових стратегій управління товарним портфелем доцільно вико-
ристовувати стратегію захисту позицій, стратегію розвитку, стратегію вибіркового розвитку, стра-
тегію елімінації. Найбільш важливими маркетинговими стратегіями управління збутовим потен-
ціалом для підприємств є стратегії стосовно підсистем інформаційного і кадрового забезпечення,
підсистеми програмування і підсистеми маркетингових комунікацій. The subject of research is marketing strategies for sales management of enterprises. The purpose of the study is to determine marketing strategies for sales management of enterprise. Research methods. The dialectical method of scientific cognition, the method of analysis and synthesis, the comparative method, the method of generalization of data are used in the work. Results of work. The paper outlines seven groups of strategies for the system of marketing strategies for sales management. Marketing strategies of target market management are considered. The expediency of implementation of marketing strategies for sales risk management is determined. Conclusions. The system of marketing strategies of sales management covers seven groups of strategies: business management, target market management, product portfolio management, pricing strategies, sales potential management, sales risk management, sales staff management. As marketing strategies for business management, it is advisable to use market penetration, selective acquisition or rapid growth of market share, price leadership, maintaining a competitive position. As marketing strategies for managing customer loyalty, companies should use the following strategies: the formation of commitment, active development of commitment, stabilization of commitment, strengthening commitment or maintaining commitment. As marketing strategies of commodity portfolio management it is expedient to use strategy of protection of positions, strategy of development, strategy of selective development, strategy of elimination. The most important marketing strategies for sales potential management for enterprises are strategies for subsystems of information and staffing providing, programming subsystem and marketing communications subsystem. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59339 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.