Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59340
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМолнар, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorМаковський, Ігор Васильович-
dc.contributor.authorКастрова, Марія Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-03-01T05:25:36Z-
dc.date.available2024-03-01T05:25:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМолнар О.С., Маковський І.В., Кастрова М.С. Стратегічні пріоритети розвитку збутової діяльності підприємств. Формування ринкових відносин в Україні. 2021. Вип. 12 (247). С. 130–135.uk
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.5281/zenodo.6090244-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59340-
dc.description.abstractПредметом дослідження є стратегічні пріоритети розвитку збутової діяльності підприємств. Метою дослідження є визначення основних стратегічних напрямків регулювання виробничо– збутової діяльності підприємств. Методи дослідження. У роботі використані діалектичний метод наукового пізнання, метод аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних. Результати роботи. У статті визначено основні етапи стратегічного планування процесу збуту продукції. Наведено структурні складові виробничо–збутової стратегії підприємств. Окреслено чо- тири групи стратегій регулювання для визначення стратегічних пріоритетів у виробничо–збутовій діяльності підприємств. Сформульовано стратегічні напрямки регулювання виробничо–збутової діяльності підприємств. Висновки. Визначено основні етапи стратегічного планування процесу збуту продукції. Сфор- мульовано стратегічні напрямки регулювання виробничо–збутової діяльності підприємств, зо- крема: збереження й зміцнення позиції на ринку шляхом інвестування для забезпечення росту з максимально можливою швидкістю; концентрація зусиль на підтримці сильних сторін бізнесу; велике інвестування в найбільш привабливі ринкові сегменти; підтримка здатності протидіяти конкурентам; забезпечення високої прибутковості шляхом підвищення продуктивності; обмежене розширення діяльності забезпечується за рахунок пошуку шляхів диверсифікації, не пов’язаної з високим ризиком, при цьому варто мінімізувати інвестиції й раціоналізувати всі виробничо–збу- тові операції; головний акцент на отримання прибутку шляхом захисту позицій на найбільш при- буткових сегментах; модернізації продукції; мінімізації інвестицій.uk
dc.description.abstractThe subject of the study is the strategic priorities for the development of sales activities of enterprises. The purpose of the study is to determine the main strategic directions of regulation of production and marketing activities of enterprises. Research methods. The dialectical method of scientific cognition, the method of analysis and synthesis, the comparative method, the method of generalization of data are used in the work. Results of work. The paper identifies the main stages of strategic planning of the product sales process. The structural components of the production and sales strategy of enterprises are given. Four groups of regulatory strategies for defining strategic priorities in the production and sales activities of enterprises are outlined. Strategic directions of regulation of production and sales activity of enterprises are formulated. Conclusions. The main stages of strategic planning of the product sales process are identified. The strategic directions of regulation of production and sales activity of the enterprises are formulated, in particular: preservation and strengthening of a position in the market by investing for maintenance of growth with the maximum possible speed; concentration of efforts on support of business strengths; large investments in the most attractive market segments; maintaining the ability to counter competitors; ensuring high profitability by increasing productivity; limited expansion of activities is ensured by finding ways to diversify, not associated with high risk, while minimizing investment and streamlining all production and marketing operations; the main emphasis on making a profit by protecting positions in the most profitable segments; product modernization; investment minimization.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesФормування ринкових відносин в Україні;-
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectінвестиціїuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectsalesuk
dc.subjectproductsuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectconsumeruk
dc.subjectinformationuk
dc.subjectinnovationsuk
dc.subjectinvestmentsuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.titleСтратегічні пріоритети розвитку збутової діяльності підприємствuk
dc.title.alternativeStrategic priorities for the development of sales activities of enterprisesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:500Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
130-135.pdf196.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.