Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59385
Title: Особливості сучасного медіапростору Великої Британії
Authors: Бідзіля, Юрій Михайлович
Keywords: медіаринок, медіаіндустрія, громадське мовлення, комерційне мовлення, друковані ЗМІ, щоденні газети, недільні газети, Media market, media industry, public speech, commercial speech, printed mass media, daily newspapers, weekly newspapers
Issue Date: 2008
Publisher: УжНУ "Говерла"
Citation: Бідзіля Ю. М. Особливості сучасного медіапростору Великої Британії/Ю. М. Бідзіля // Науковий вісник Ужгородського університету. серія: Філологія/ редкол.: Ю.М. Бідзіля (гол. ред.), В.В. Барчан, Л.О. Белей та ін.– Ужгород : Вид-во УжНУ "Говерла", 2008. – Вип. 18. – С. 111–115. – Бібліогр.: с. 115 (14 назв).
Abstract: У статті представлені загальні особливості розвитку сучасного медіаринку Великої Британії, схарактеризовано основні тенденції розвитку друкованих та аудіовізуальних ЗМІ країни.
The article deals with the general peculiarities of the development of modern media market of Great Britain, the mаіn tendencies of the development of printed and audiovisual mass media of the state are characterized.
Description: https://drive.google.com/file/d/1qrmbOY9CnhQubbW2aWgOKiequTH3zKuG/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59385
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Випуск 18 – 2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Філ. Вип. 18. 2008.pdf263.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.