Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59386
Title: Кореляція лінгвальних та екстралінгвальних чинників у створенні образу британського політика
Other Titles: Correlation of lingual and extralingual factors in image creation of British politician
Authors: Бондаренко, А. С.
Куліш, В. С.
Keywords: лінгвальні та екстралінгвальні чинники, політичний дискурбс, стратегія, тактика, образ політичного лідера, фактори впливу, lingual and extralingual factors, political discourse, strategy, tactic, image of political leader, influence factors
Issue Date: 2018
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Бондаренко, А. С. Кореляція лінгвальних та екстралінгвальних чинників у створенні образу британського політика / А. С. Бондаренко, В. С. Куліш // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Вип. 6. – C. 123–127. – Бібліогр.: с. 127 (7 назв); рез. укр., англ.
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: У статті досліджено питання кореляції лінгвальних та екстралінгвальних чинників у створені образів британських політиків. Увага фокусується на аналізі стратегій і тактик, які в синтезі з лексичними особливостями мови ЗМІ та імпліцитними елементами образу політичного лідера здійснюють вплив на свідомість громадян. За основу дослідження був взятий дискурс британських ЗМІ. Основна увага приділяється методам роботи ЗМІ у створенні іміджу політичного діяча та шляхам мас-медіа в досягненні задуманого. Також у статті детально проаналізовано питання про те, що саме в образі політичного лідера впливає на рішення виборців.
The article deals with the question of correlation of lingual and extralingual factors іп the image creation of British politician. The main strategies and tactics were also analyzed. They help to affect citizen's consciousness according to the synthesis of mass media and accurately created image of political leader. The basis of the work is British mass media discourse. An emphasis of the article was made on mass media methods in creation of public image of politician and their ways in achieving the goal. In the article was also investigated a question about politicians features that affect voters the most.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59386
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 6 2018



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.