Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59386
Название: Кореляція лінгвальних та екстралінгвальних чинників у створенні образу британського політика
Другие названия: Correlation of lingual and extralingual factors in image creation of British politician
Авторы: Бондаренко, А. С.
Куліш, В. С.
Ключевые слова: лінгвальні та екстралінгвальні чинники, політичний дискурбс, стратегія, тактика, образ політичного лідера, фактори впливу, lingual and extralingual factors, political discourse, strategy, tactic, image of political leader, influence factors
Дата публикации: 2018
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Бондаренко, А. С. Кореляція лінгвальних та екстралінгвальних чинників у створенні образу британського політика / А. С. Бондаренко, В. С. Куліш // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Вип. 6. – C. 123–127. – Бібліогр.: с. 127 (7 назв); рез. укр., англ.
Серия/номер: Закарпатські філологічні студії;
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено питання кореляції лінгвальних та екстралінгвальних чинників у створені образів британських політиків. Увага фокусується на аналізі стратегій і тактик, які в синтезі з лексичними особливостями мови ЗМІ та імпліцитними елементами образу політичного лідера здійснюють вплив на свідомість громадян. За основу дослідження був взятий дискурс британських ЗМІ. Основна увага приділяється методам роботи ЗМІ у створенні іміджу політичного діяча та шляхам мас-медіа в досягненні задуманого. Також у статті детально проаналізовано питання про те, що саме в образі політичного лідера впливає на рішення виборців.
The article deals with the question of correlation of lingual and extralingual factors іп the image creation of British politician. The main strategies and tactics were also analyzed. They help to affect citizen's consciousness according to the synthesis of mass media and accurately created image of political leader. The basis of the work is British mass media discourse. An emphasis of the article was made on mass media methods in creation of public image of politician and their ways in achieving the goal. In the article was also investigated a question about politicians features that affect voters the most.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59386
ISSN: 2663-4899
Располагается в коллекциях:Закарпатські філологічні студії Випуск 6 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КОРЕЛЯЦІЯ ЛІНГВАЛЬНИХ ТА ЕКСТРАЛІНГВАЛЬНИХ ЧИННИКІВ.pdf223.49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.