Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59410
Назва: | Архетипи образів у соціально-ідеологічній повісті Михайла Козоріса «Село встає» |
Інші назви: | Architects of images in socio-ideological condition of Mikhail Kozoris "Crop introduced" |
Автори: | Барабаш, С. М. |
Ключові слова: | соціально-ідеологічна повість, архетип, свідомість «нового» героя, «ідеологічне примирення», антагоністичні сили, socio-ideological story, archetype, consciousness of "new" hero, "ideological reconciliation", antagonistic forces |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Барабаш, С. М. Архетипи образів у соціально-ідеологічній повісті Михайла Козоріса «Село встає» / С. М. Барабаш // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Вип. 6. – C. 173–177. – Бібліогр.: с. 177 (9 назв); рез. укр., англ. |
Серія/номер: | Закарпатські філологічні студії; |
Короткий огляд (реферат): | У статті на матеріалі соціально-ідеологічної повісті М. Козоріса «Село встає» визначено архетипи образів радянської доби. Письменник одним із перших представників «Плугу» показав діяльність особистості в напрямі «ідеологічного примирення» міста і села, умотивованого вчинками головного героя. Визначено, що ідеологічно досконалими є сцени у творі, де автор без надмірного пієтету реалістично, а іноді й саркастично змальовує «чужість»
представників міста для селян. Класичним архетипом є опозиція двох антагоністичних сил, зображених у повісті.
Підкреслено, що М. Козоріс долучився до новаторів у розробці нової теми наближення села до міста, його пролетаризації, витримав жанрові канони зазначеного твору та привніс власне бачення результатів ідеологічної боротьби. In the article on the material of the socio-ideological novel M. Kozorisa "Village comes up" defined archetypes of images of the Soviet era. The writer, one of the first representatives of Plun, showed the activity of the individual in the direction of "ideological reconciliation" of the city and village, motivated by the actions of the protagonist. It is determined that ideologically perfect are scenes in the work, where the author without realistic piety realistically, and sometimes sarcastically depicts the "stranger" of the representatives of the city for the peasants. The classic archetype is the opposition of two antagonistic forces depicted in the story. It was emphasized that M. Kozoris joined the innovators in developing a new topic of approaching the village to the city, its proletariat, withstood the genre canons of the work and brought its own vision of the results of ideological struggle. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59410 |
ISSN: | 2663-4899 |
Розташовується у зібраннях: | Закарпатські філологічні студії Випуск 6 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
АРХЕТИПИ ОБРАЗІВ У СОЦІАЛЬНО-ІДЕОЛОГІЧНІЙ ПОВІСТІ.pdf | 190.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.