Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59420
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМолнар, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorПриставський, Орест Віталійович-
dc.contributor.authorЦерковнюк, Аліна Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-03-02T13:47:55Z-
dc.date.available2024-03-02T13:47:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМолнар О.С., Приставський О.В., Церковнюк А.В. Аналіз ефективності управління системою збуту підприємств. Молнар О.С., Приставський О.В., Церковнюк А.В. Аналіз ефективності управління системою збуту підприємств. Формування ринкових відносин в Україн : зб. наук. праць. 2023. Вип. 2 (261). С. 52–57.uk
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.5281/zenodo.7895556-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59420-
dc.description.abstractПредметом дослідження є аналіз ефективності управління системою збуту підприємств. Метою дослідження є провести аналіз системи збуту продукції з метою вироблення ефектив- них управлінських рішень. Методи дослідження. У роботі використані діалектичний метод наукового пізнання, метод аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних. Результати роботи. У статті визначені напрями проведення дослідження при здійсненні управ- ління системою збуту продукції підприємства. Наведені фактори диверсифікації виробництва. Ок- реслені етапи пошуку ідеї асортименту продукції, яка випускається. Охарактеризовані методи ге- нерації ідеї продукту. Висновки. Проведений аналіз системи збуту продукції з метою вироблення ефективних управ- лінських рішень дав змогу зробити висновок, що перш ніж прийняти рішення про вихід на той або інший ринок з новим товаром, необхідно вжити таких заходів: здійснити повномасштабні науково–дослідні і дослідно-конструкторські роботи щодо даного товару або групи товарів; провести сертифікацію, маркування та упакування; проаналізувати ринкову ситуацію. Це дасть змогу сформувати сучасний, орієнтований на споживача асортимент продукції, що матиме переваги над про- позиціями конкурентів і стимулюватиме його збут.uk
dc.description.abstractConclusions. The analysis of the product sales system for the purpose of developing effective management solutions made it possible to conclude that before making a decision to enter this or that market with a new product, it is necessary to take the following measures: to carry out full–scale scientific and development research works on this product or groups of goods; carry out certification, labeling and packaging; analyze the market situation. This will make it possible to form a modern, consumer-oriented assortment of products that will have advantages over competitors’ offers and will stimulate its sales.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesФормування ринкових відносин в Україні;-
dc.subjectринокuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectфінансиuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectsalesuk
dc.subjectproductsuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectinnovationsuk
dc.subjectinformationuk
dc.subjectfinanceuk
dc.subjectproductuk
dc.subjectconsumeruk
dc.titleАналіз ефективності управління системою збуту підприємствuk
dc.title.alternativeAnalysis of the efficiency of management of the sales system of enterprisesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
52-56.pdf231.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.