Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59420
Назва: Аналіз ефективності управління системою збуту підприємств
Інші назви: Analysis of the efficiency of management of the sales system of enterprises
Автори: Молнар, Олександр Сергійович
Приставський, Орест Віталійович
Церковнюк, Аліна Володимирівна
Ключові слова: ринок, підприємство, збут, продукція, конкурентоспроможність, інновації, інформація, фінанси, товар, споживач, market, enterprise, sales, products, competitiveness, innovations, information, finance, product, consumer
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Молнар О.С., Приставський О.В., Церковнюк А.В. Аналіз ефективності управління системою збуту підприємств. Молнар О.С., Приставський О.В., Церковнюк А.В. Аналіз ефективності управління системою збуту підприємств. Формування ринкових відносин в Україн : зб. наук. праць. 2023. Вип. 2 (261). С. 52–57.
Серія/номер: Формування ринкових відносин в Україні;
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження є аналіз ефективності управління системою збуту підприємств. Метою дослідження є провести аналіз системи збуту продукції з метою вироблення ефектив- них управлінських рішень. Методи дослідження. У роботі використані діалектичний метод наукового пізнання, метод аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних. Результати роботи. У статті визначені напрями проведення дослідження при здійсненні управ- ління системою збуту продукції підприємства. Наведені фактори диверсифікації виробництва. Ок- реслені етапи пошуку ідеї асортименту продукції, яка випускається. Охарактеризовані методи ге- нерації ідеї продукту. Висновки. Проведений аналіз системи збуту продукції з метою вироблення ефективних управ- лінських рішень дав змогу зробити висновок, що перш ніж прийняти рішення про вихід на той або інший ринок з новим товаром, необхідно вжити таких заходів: здійснити повномасштабні науково–дослідні і дослідно-конструкторські роботи щодо даного товару або групи товарів; провести сертифікацію, маркування та упакування; проаналізувати ринкову ситуацію. Це дасть змогу сформувати сучасний, орієнтований на споживача асортимент продукції, що матиме переваги над про- позиціями конкурентів і стимулюватиме його збут.
Conclusions. The analysis of the product sales system for the purpose of developing effective management solutions made it possible to conclude that before making a decision to enter this or that market with a new product, it is necessary to take the following measures: to carry out full–scale scientific and development research works on this product or groups of goods; carry out certification, labeling and packaging; analyze the market situation. This will make it possible to form a modern, consumer-oriented assortment of products that will have advantages over competitors’ offers and will stimulate its sales.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59420
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
52-56.pdf231.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.