Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59420
Title: | Аналіз ефективності управління системою збуту підприємств |
Other Titles: | Analysis of the efficiency of management of the sales system of enterprises |
Authors: | Молнар, Олександр Сергійович Приставський, Орест Віталійович Церковнюк, Аліна Володимирівна |
Keywords: | ринок, підприємство, збут, продукція, конкурентоспроможність, інновації, інформація, фінанси, товар, споживач, market, enterprise, sales, products, competitiveness, innovations, information, finance, product, consumer |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Молнар О.С., Приставський О.В., Церковнюк А.В. Аналіз ефективності управління системою збуту підприємств. Молнар О.С., Приставський О.В., Церковнюк А.В. Аналіз ефективності управління системою збуту підприємств. Формування ринкових відносин в Україн : зб. наук. праць. 2023. Вип. 2 (261). С. 52–57. |
Series/Report no.: | Формування ринкових відносин в Україні; |
Abstract: | Предметом дослідження є аналіз ефективності управління системою збуту підприємств.
Метою дослідження є провести аналіз системи збуту продукції з метою вироблення ефектив-
них управлінських рішень.
Методи дослідження. У роботі використані діалектичний метод наукового пізнання, метод
аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних.
Результати роботи. У статті визначені напрями проведення дослідження при здійсненні управ-
ління системою збуту продукції підприємства. Наведені фактори диверсифікації виробництва. Ок-
реслені етапи пошуку ідеї асортименту продукції, яка випускається. Охарактеризовані методи ге-
нерації ідеї продукту.
Висновки. Проведений аналіз системи збуту продукції з метою вироблення ефективних управ-
лінських рішень дав змогу зробити висновок, що перш ніж прийняти рішення про вихід на той або
інший ринок з новим товаром, необхідно вжити таких заходів: здійснити повномасштабні науково–дослідні і дослідно-конструкторські роботи щодо даного товару або групи товарів; провести
сертифікацію, маркування та упакування; проаналізувати ринкову ситуацію. Це дасть змогу сформувати сучасний, орієнтований на споживача асортимент продукції, що матиме переваги над про-
позиціями конкурентів і стимулюватиме його збут. Conclusions. The analysis of the product sales system for the purpose of developing effective management solutions made it possible to conclude that before making a decision to enter this or that market with a new product, it is necessary to take the following measures: to carry out full–scale scientific and development research works on this product or groups of goods; carry out certification, labeling and packaging; analyze the market situation. This will make it possible to form a modern, consumer-oriented assortment of products that will have advantages over competitors’ offers and will stimulate its sales. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59420 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.