Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59434
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМолнар, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorКолодійчук, Анатолій Володимирович-
dc.contributor.authorРешко, Е.Ю.-
dc.date.accessioned2024-03-02T18:19:51Z-
dc.date.available2024-03-02T18:19:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМолнар О.С., Колодійчук А.В., Решко Е.Ю. Особливості реалізації комунікативних функцій підприємств з допомогою інтернет-засобів. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. 2021. Вип. 2(58). С. 60–64.uk
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.24144/2409-6857.2021.2(58).60-64-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59434-
dc.description.abstractУ статті подано визначення сутності маркетингових комунікацій. Виділено функції маркетингових комунікацій, зокрема інформативну, нагадувальну, переконуючу та іміджеву. Визначено фактори, що чинять вплив на систему маркетингових комунікацій підприємства. Показано схематичну модель інтегрованих маркетингових комунікацій. Надано визначення терміну “Інтернет-комунікації”. Окреслено ключові переваги, які забезпечують підприємству Інтернет-комунікації та недоліки комунікацій в Інтернет. З огляду результатів теоретико-практичних напрацювань щодо розвитку системи маркетингових інтернет-комунікацій сформульовано дев’ять специфічних особливостей маркетингових комунікацій в мережі Інтернет.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка;-
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectІнтернетuk
dc.titleОсобливості реалізації комунікативних функцій підприємств з допомогою інтернет-засобівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
60-64.pdf346.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.