Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59434
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМолнар, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorКолодійчук, Анатолій Володимирович-
dc.contributor.authorРешко, Е.Ю.-
dc.date.accessioned2024-03-02T18:19:51Z-
dc.date.available2024-03-02T18:19:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМолнар О.С., Колодійчук А.В., Решко Е.Ю. Особливості реалізації комунікативних функцій підприємств з допомогою інтернет-засобів. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. 2021. Вип. 2(58). С. 60–64.uk
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.24144/2409-6857.2021.2(58).60-64-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59434-
dc.description.abstractУ статті подано визначення сутності маркетингових комунікацій. Виділено функції маркетингових комунікацій, зокрема інформативну, нагадувальну, переконуючу та іміджеву. Визначено фактори, що чинять вплив на систему маркетингових комунікацій підприємства. Показано схематичну модель інтегрованих маркетингових комунікацій. Надано визначення терміну “Інтернет-комунікації”. Окреслено ключові переваги, які забезпечують підприємству Інтернет-комунікації та недоліки комунікацій в Інтернет. З огляду результатів теоретико-практичних напрацювань щодо розвитку системи маркетингових інтернет-комунікацій сформульовано дев’ять специфічних особливостей маркетингових комунікацій в мережі Інтернет.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка;-
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectІнтернетuk
dc.titleОсобливості реалізації комунікативних функцій підприємств з допомогою інтернет-засобівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
60-64.pdf346.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.