Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59434
Назва: Особливості реалізації комунікативних функцій підприємств з допомогою інтернет-засобів
Автори: Молнар, Олександр Сергійович
Колодійчук, Анатолій Володимирович
Решко, Е.Ю.
Ключові слова: підприємство, маркетингові комунікації, інформація, конкурентоспроможність, ефективність, збут, споживач, інновації, товар, Інтернет
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Молнар О.С., Колодійчук А.В., Решко Е.Ю. Особливості реалізації комунікативних функцій підприємств з допомогою інтернет-засобів. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. 2021. Вип. 2(58). С. 60–64.
Серія/номер: Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті подано визначення сутності маркетингових комунікацій. Виділено функції маркетингових комунікацій, зокрема інформативну, нагадувальну, переконуючу та іміджеву. Визначено фактори, що чинять вплив на систему маркетингових комунікацій підприємства. Показано схематичну модель інтегрованих маркетингових комунікацій. Надано визначення терміну “Інтернет-комунікації”. Окреслено ключові переваги, які забезпечують підприємству Інтернет-комунікації та недоліки комунікацій в Інтернет. З огляду результатів теоретико-практичних напрацювань щодо розвитку системи маркетингових інтернет-комунікацій сформульовано дев’ять специфічних особливостей маркетингових комунікацій в мережі Інтернет.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59434
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
60-64.pdf346.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.