Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59510
Назва: Квітковий туризм як новий бренд внутрішнього туризму. Журнал «Економіка та суспільство». 2024. № 59.
Автори: Габчак, Наталія Францівна
Габчак, Станіслав Євгенійович
Ключові слова: Ключові слова: квітковий туризм, екскурсійні тури, локації, ресурси, внутрішній туризм.
Дата публікації: лют-2024
Видавництво: Одеса В-во "Гельветика"
Бібліографічний опис: Габчак Н., Габчак С. Квітковий туризм як новий бренд внутрішнього туризму. Журнал «Економіка та суспільство». 2024. № 59. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3455 DOI: 10.32782/2524-0072/2024-59-78
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена питанням розвитку внутрішнього туризму України в період воєнного стану. Актуальність дослідження полягає в тому, що в період пандемій, війн, стихійних явищ змінюється туристичний ринок: звужуються часові рамки планування туристами подорожей, відпочинок невеликою кількістю людей, зростає популярність санаторних турів та попит на літній вікенд на двох терміном до трьох днів. Реабілітація військовослужбовців та їх сімей, психологічне перезавантаження вимагає пошуку додаткових туристичних послуг, які б позитивно впливали на емоційний стан подорожуючих. В статті виокремлено новий тренд відпочинку – квітковий туризм. Метою статті є визначення сутності квіткового туризму, аналіз його наявних ресурсів та локацій. Нами проведено аналіз розвитку квіткового туризму в країнах Європи та світу таких як Бельгія, Нідерланди, Італія, США, Туреччина, Індія, Колумбія. Визначено найпопулярніші квіткові фестивалі, виставки, паради. Досліджено досвід цих країн щодо організації та проведення даних заходів. Як приклад, у статті виокремлено Закарпаття як територію з широкою географією локацій цвітіння різноманітних квітів, а отже перспективою в організації захоплюючих квіткових турів. В процесі дослідження використано загальнонаукові методи пізнання, індукції та дедукції, аналізу та синтезу.
Опис: Саме квітковий туризм це – напрямок, який стає все більш популярним. Квітами захоплюються, їх колекціонують, споглядання квітами приносять людині позитивні емоції, справжнє задоволення, моральний та душевний відпочинок. Поціновувачі природи та флористики обирають тематичні місця для відпочинку, а завдяки квітковому туризму стає можливим залучення більшого числа відвідувачів у красиві та квітучі регіони світу. Проте в Україні даний вид туризму є не досить популярним і розвиненим, що зумовлено низкою чинників, зокрема низьким рівнем розвитку квіткової інфраструктури, неналежним рівнем державного регулювання садово-паркого господарства, порядку організації та проведення квіткових фестивалів [5]. Туристичний сезон 2023 довів, що квіткові тури мають перспективу, щоб стати альтернативою традиційному відпочинку, привабливим та економічно рентабельним туристичним напрямком окремих регіонів, зокрема західних. Проте в Україні цей вид туризму все ще недостатньо відомий пересічному туристові, тому потребує сучасних досліджень та популяризації на локальному та регіональному рівнях.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59510
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Габчак Н., Габчак С Квітковий туризм (03.03.24 року).docx131.89 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.