Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59641
Название: | Основні науково-дослідницькі навички у підготовці докторів філософії в Канаді |
Авторы: | Бартош, Олена Павлівна Мигалина, Зоряна Іванівна |
Ключевые слова: | докторанти, дослідження, заклади вищої освіти, компетентності, Канада, навички, науково-дослідницька діяльність. |
Дата публикации: | янв-2024 |
Библиографическое описание: | Бартош О., Мигалина З. Основні науково-дослідницькі навички у підготовці докторів філософії в Канаді. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2024. Вип. 71, Том 1. С.226−232. |
Краткий осмотр (реферат): | Значне збільшення кількості докторантів та вимоги ринку праці до розширення кола їхніх знань, компетентностей, умінь та навичок вимагають принципової зміни підходів до організації та змісту підготовки докторантів. Науково-дослідницькі навички сприяють досягненню професіоналізму в майбутній професії. Підготовка докторантів у закладах вищої освіти Канади забезпечує ширший спектр компетентностей, оскільки суто академічних дисциплін, які базуються на вузьких знаннях, недостатньо для задоволення суспільних потреб. Дослідницькі та викладацькі компетентності мають вирішальне значення в таких нових сферах, як підприємництво, соціальна взаємодія, і користуються не меншим попитом, ніж загальні компетентності. Мета дослідження: розглянути зміст ключових компетентностей та навичок, якими мають володіти та послуговуватися у своїй науково-дослідницькій діяльності здобувачі ступеня доктора філософії у Канаді. Методи дослідження: аналіз і синтез психолого-педагогічної літератури – застосовувався для з’ясування специфіки ключових компетентностей та навичок, якими мають володіти та послуговуватися у своїй науково-дослідницькій діяльності здобувачі ступеня доктора філософії у Канаді; узагальнення – для формулювання авторських висновків. Ключова роль освіти у підготовці докторів філософії у Канаді полягає у поглибленні знань шляхом проведення оригінальних досліджень. З огляду на зростаючі соціальні вимоги суспільства до знань, заклади вищої освіти: зосереджені на підготовці докторів філософії як в академічних, так і в неакадемічних сферах; створюють умови для формування ключових навичок, необхідних випускникам на ринку праці, а також розвитку кар’єри; досягають критичної маси дослідників шляхом міждисциплінарного, міжінституційного, міжгалузевого, регіонального та міжнародного співробітництва. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59641 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри англійської філології Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бартош, Мигалина.pdf | 367.41 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.