Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5965
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОришко, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2016-01-18T09:52:24Z-
dc.date.available2016-01-18T09:52:24Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationОришко, С. П. Структурно-функціональна модель патріотичного виховання старшокласників засобами туристсько-краєзнавчої діяльності [Текст] / С. П. Оришко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 134–139. – Бібліогр.: с. 139 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5965-
dc.description.abstractУ статті теоретично обґрунтовано структурно-функціональну модель патріотичного виховання старшокласників у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності загальноосвітніх навчальних закладів, що відображає взаємодію його компонентів (пізнавально-інтелектуального, емоційно-мотиваційного, ціннісного та діяльнісно-практичного); специфічних принципів (гуманізації, демократизації, культуровідповідності, природовідповідності, педагогічної і життєвої доцільності), форм, методів, засобів і функцій туристсько-краєзнавчої діяльності (освітньо-пізнавальної, виховно-розвивальної, соціалізаційної, культурно-дозвіллєвої, оздоровчої), критеріїв і показників результативності патріотичного виховання. Ключові слова: патріотичне виховання, структурно-функціональна модель, компоненти, принципи, форми, методи, засоби, критерії і показники патріотичного виховання.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the structural-functional model of patriotic education of pupils in the tourist and local studies of secondary schools, re ecting the interaction of its components (cognitive-intellectual, emotional, motivational, value, active and practical); speci c principles (humanization, democratization, cultural, natural, life and teaching appropriate), forms, methods, tools and functions of tourism and local history activities (educational, cognitive, socialization, cultural, recreational, health), criteria and indicators within the patriotic education. Keywords: patriotic education, structural-functional model, components, principles, forms, methods, tools, criteria and indicators of patriotic education.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпатріотичне вихованняuk
dc.subjectструктурно-функціональна модельuk
dc.subjectкомпонентиuk
dc.subjectпринципиuk
dc.subjectформиuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjectзасобиuk
dc.subjectкритерії і показники патріотичного вихованняuk
dc.titleСтруктурно-функціональна модель патріотичного виховання старшокласників засобами туристсько-краєзнавчаї діяльностіuk
dc.title.alternativeStructural-functional model of patriotic education of pupils by means of tourist and local studiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.