Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5965
Назва: Структурно-функціональна модель патріотичного виховання старшокласників засобами туристсько-краєзнавчаї діяльності
Інші назви: Structural-functional model of patriotic education of pupils by means of tourist and local studies
Автори: Оришко, Світлана Петрівна
Ключові слова: патріотичне виховання, структурно-функціональна модель, компоненти, принципи, форми, методи, засоби, критерії і показники патріотичного виховання
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Оришко, С. П. Структурно-функціональна модель патріотичного виховання старшокласників засобами туристсько-краєзнавчої діяльності [Текст] / С. П. Оришко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 134–139. – Бібліогр.: с. 139 (11 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті теоретично обґрунтовано структурно-функціональну модель патріотичного виховання старшокласників у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності загальноосвітніх навчальних закладів, що відображає взаємодію його компонентів (пізнавально-інтелектуального, емоційно-мотиваційного, ціннісного та діяльнісно-практичного); специфічних принципів (гуманізації, демократизації, культуровідповідності, природовідповідності, педагогічної і життєвої доцільності), форм, методів, засобів і функцій туристсько-краєзнавчої діяльності (освітньо-пізнавальної, виховно-розвивальної, соціалізаційної, культурно-дозвіллєвої, оздоровчої), критеріїв і показників результативності патріотичного виховання. Ключові слова: патріотичне виховання, структурно-функціональна модель, компоненти, принципи, форми, методи, засоби, критерії і показники патріотичного виховання.
The author of the article has considered the structural-functional model of patriotic education of pupils in the tourist and local studies of secondary schools, re ecting the interaction of its components (cognitive-intellectual, emotional, motivational, value, active and practical); speci c principles (humanization, democratization, cultural, natural, life and teaching appropriate), forms, methods, tools and functions of tourism and local history activities (educational, cognitive, socialization, cultural, recreational, health), criteria and indicators within the patriotic education. Keywords: patriotic education, structural-functional model, components, principles, forms, methods, tools, criteria and indicators of patriotic education.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5965
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.