Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59708
Title: | Англомовний художній діалогічний дискурс |
Authors: | Врабель, Томаш Томашович |
Keywords: | авторський дискурс, діалогічний дискурс, стратегія, дискурсивні маркери, тактика, author's discourse, dialogic discourse, strategy, tactics, discourse markers |
Issue Date: | 2007 |
Publisher: | УжНУ "Говерла" |
Citation: | Врабель, Т. Т. Англомовний художній діалогічний дискурс/ Т. Т. Врабель // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Філологія; збірник наукових праць / редкол.: Ю.М. Бідзіля (гол. ред.), В.В. Барчан, Л.О. Белей та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 15. – С. 94–99. – Бібліогр.: с. 98–99 (15 назв). |
Abstract: | У статті представлені результати вивчення діалогу як стратегії авторського дискурсу в англійській художній прозі. Діалог розглядається як прототип вербального мистецтва, що сприяє адекватному розумінню авторської комунікативної стратегії й тактики та виявляє роль автора в контексті мовної гри. The article deals with literary discourse analysed іn its dialogical aspect. Dialogue is treated widely, as а prototype of all verbal art. Тhis approach makes it possible to view any literary text as а communicative event between the author and the reader, and their dialogue - as the author's strategy in creating his text. Тhе dialogical strategy is revealed in а number of dialogical tactics associated with the author's roles, or masks which show that verbal art is а kind of language game. |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1vqM62mPVYjQMm8u_lRlO1oDseQMKOH1h/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59708 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Випуск 15 – 2007 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тит. Філ. Вип. 15 2007.pdf | 226.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.